Hva sier magefølelsen?

Celin Marie

Elsker forumet
Noen som har fått en magefølelse på hva som befinner seg i magen allerede?

Forrige gang var jeg sikker på at det var gutt helt fra jeg testet positivt, det var jente 
Denne gangen har jeg ingen følelse, ikke enda hvertfall.

Forrige gang var jeg helt sikker fra første stund at det var gutt... og det var det!
Denne gangen er jeg ikke like sikker, men heller litt mot en jente.
Alltid trodd jeg er en "guttemamma" da så overrasker meg litt at jeg har litt jentefølelse nå.

Jeg var også bombesikker på at det var gutt forrige gang, og det stemte :) Denne gangen vet jeg at det er to inni der, men jeg vet ikke om begge eller noen av de lever. Så jeg må nesten vente til ultralyden på torsdag før jeg svarer skikkelig her :)

Jeg føler gutt.... Stakkars ungen hvis det er ei jente, jeg omtaler den nesten som guttenavnet jeg har klar allerede ;) Tror en gutt hadde vært best å "starte på" for mannen min, men skal innrømme at det ikke blir en negativ overraskelse om det er ei jente ;)

jeg har hatt rett på begge de jeg har.. har jente følelse denne gangen, men ikke så sterk som med de to andre

Fra jeg testen viste positiv på nr1 så følte jeg veldig sterkt at det var en gutt og det stemte! Nå er jeg så sinnsykt dårlig og sliten og dårlig hud og alt, så om jenter stjeler mors skjønnhet (og egentlig alt annet også) så er dette en jente. Men jeg vil jo ikke være for bestemt. Begge kjønn er veldig ønsket (helst ikke 2 på en gang)

Sist, så ønsket vi gutt, men jeg fikk det ikke til å stemme med følelsenmin.
Så hadde jente følelse hele veien, å det stemte :D

Nå har jeg faktisk gutte følelse, så blri spennende å se når lille kommer ut :D

Ellers så spiller ikke kjønn noen rolle asså, men er jo litt morro å kjenne på følelsen, om den forandrer seg ,eller om en er fast bestemt :P

Jente ?    Har det helt annerledes med første mann som var gutt. Så har en liten knapp på jente...   men også en liiiiten følelse av to ???    BLæ.... 

Er tvillinger i familien min og jeg er neste generasjon til å få tvillinger.... Så vi får se da.. ;) 

Bollebaker skrev:
Jeg føler gutt.... Stakkars ungen hvis det er ei jente, jeg omtaler den nesten som guttenavnet jeg har klar allerede ;) Tror en gutt hadde vært best å "starte på" for mannen min, men skal innrømme at det ikke blir en negativ overraskelse om det er ei jente ;)

Du har jo mest sannsynlig god tid til å omstille deg eventuelt. ;) hva er navnet, vil du avsløre?

"Lønneberget" skrev:
Jente ?    Har det helt annerledes med første mann som var gutt. Så har en liten knapp på jente...   men også en liiiiten følelse av to ???    BLæ.... 

Er tvillinger i familien min og jeg er neste generasjon til å få tvillinger.... Så vi får se da.. ;) 

Husk at tvillinger er bare arvelig på mors side, og bare to egget.

Da jeg var gravid første gang, var jeg veldig overrasket over at jeg IKKE hadde noe følelse på hva det var. Trodde jeg kom til å vite det, men hadde ikke snøring. Graviditeten til nå, 6 uker, har vært lik som sist så da er det kanskje en gutt til? Aner ikke egentllig

Jeg føler meg nesten sikker på at det er en liten gutt i magen, så blir spennende å se 

Jeg drømte inatt at vi var på tidlig ul og at den viste at vi skulle ha tvillinger!!!:S Har mere følelsen av det enn jente eller gutt:P Blir sikkert ikke tvillinger da men:) (håper ikke:P)

Sist hadde vi guttefølelse hele veien, vi visste ikke hva det ble før han kom ut, så følelsen stemte!

Hittil har alt vært likt, ikke mye kvalme, sliten men i god form og bekkenproblemer tidlig.. Så jeg holder en knapp på gutt igjen, men mannen mener det er jente (fordi han ønsker det)... Denne gangen tror vi at vi vil vite det, så dette blir spennende!

No har eg fått en magefølelse, og den sier jente! Håper vel eeeeegentlig på gutt da, hadde vorre kjekt med en "storebror" og så få jente etter det :) men jente er veldig ønskelig også selvfølgelig :)

Jeg føder ikke jenter... Har bare hatt det for meg helt siden jeg ble gravid med Casper! ;P ja jeg er rar...

Første gang hadde eg jente følelse heile veien og fekk jente. Denne gangen heller det 60% på gutt og 40% på jente. Veldig usikker. Det er ikkje samme måte å gå gravid denne gangen som med min datter. Med min datter fekk eg fort mage og store bryst og kvalm og sikkelig matvrak. (sån eg merket eg var gravid) No har eg bare fått litt mage og brystene har ikkje endret seg og er ikkje matvrak, ikkje lyst på mat i det heile tatt. Så kanskje det er ein gutt. Men kem veit:)

Første gangen, så følte jeg på meg at jeg hadde gutt i magen, og det stemte. Andre gangen var det forskjell fra første, trodde og håpet på jente, og det stemte. Denne gangen så føler på gutt:-) men uansett, så er det samme for meg hva det blir, bare det er frisk og vokser som h*n skal:-)

Back
Topp