Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sist gang skrek hele svangerskapet mitt gutt! Jeg var 120 % sikker på at det var gutt.. Vi ville ikke vite kjønn, så jeg ble mildt sagt overrasket da det kom en nydelig jente men jeg kalte henne for han de første timene på sykehuset da hehe
Jeg eier ikke magefølelse på sånne ting. Hadde ikke peiling sist heller, men det som var litt rart var at alle andre sa det helt fra starten at de var sikre på at det ble en gutt, og det ble det. Og det var mange som hadde en mening om det, og ikke en eneste en trodde jente
Sist svangerskap var jeg skrå sikke på at det ble en gutt. Jeg strikket ett blått teppe, så kom ul agen, og hun sa dette var ei lita tulle..hæææ se en gang til du sa jeg..var heelt i sjokk for det skulle jo ver en gutt hehe..er veldig usikker denne gangen, mn føler jeg har mindre kviser enn de andre gangene...hm
Jeg tror gutt. Fordi jeg tror jeg kopierer moren min. Hun fikk ei jente med sin første mann, så ble de skilt og hun traff pappa da datteren var 2. De fikk en sønn da datteren var 5 og en datter (meg) da hun var 7.
Min magefølelse snakker ikke om slikt som dette ;-p Ved første hadde jeg ingen magefølelse, og det ble jente. Ved andre så mente alle rundt meg at det var gutt og svangerskapet var stikk motsatt. Ble fortsatt jente. Jeg har fortsatt ikke magefølelse på dette og venter til fødsel før jeg finner ut
Tror jente. Men det gjorde jeg i forige svangerskap også. Helt til jeg fikk høre gjertelyden. Da var det enoe som sa at det er en gutt der. Og jammen stemte det
Første gang var jeg sikker på gutt, og det ble det. Andre gang var jeg usikker, men det kom ennå eng gutt ;-) denne gangen er jeg også usikker, men "frykter" vi får tre aktive gutter å bryne oss på selv om jeg godt kunne tenkt meg litt fargeskifte her i huset ;-)