Hva sier magefølelsen din..?

Baby4us

Elsker forumet
Tror du at det blir gutt eller jente..? Dere som har vært gravide før.. -merker dere noen forskjell? Magefølelsen min sier at vi får en jente, kun tiden vil vise om jeg har rett:-) Men det at jeg er helt symptomfri er temmelig forskjellig fra før. Da jenta kom sist var jeg veldig lite kvalm i forhold til med guttene, så det er muligens derfor jeg foreløpig går med en liten jentefølelse:-)

Jeg tror jeg får gutt...Grunnen til det er at jeg har 2 brødre og samboeren min har 1 bror. Mens samboer tror det blir jente, fordi det er det mest av i hans slekt. Så skal bli spennende å se:D

Med første mann var jeg utroolig kvalm og uvel fra uke 4, begynte å kaste opp fra uke 6 og var først da jeg tok en test også.

Denne gangen er jeg kvalm morgen og kveld og kastet opp for første gang i morrest. Så tror det blir gutt gangen her også :)

Har på magefølelsen att det blir jente, sist hadde jeg på følelsen det ble gutt, men da ble det jente.. Så vi får se...

Jeg vet faktisk ikke. Magefølelsen min sier egnetlig ingenting enda. Forrige svangerskap var jeg helt symptom fri. Var ikke "plaget" med noenting, fikk da en gutt. Denne gangen kjenner jeg mer stikkinger, har fått litt uren hud, ømme pupper, så kanskje det blir ei jente

Jeg har faktisk e veldig spesiell følelse på at vi får tvillinger.. Ikke spørr meg hvorfor..

Tenker liksom heilt at eg kommer til å få ei jente til.
rett og slett fordi vi har ei jente, og eg klarer ikkje forestille meg å ha en gutt
Men en gutt hadde vert knallkoselig det også altså!!

Aner ikke... Drømte om at jeg fikk jente igjen...!
Jeg tror nok jeg får jente, men hadde vært hyggelig med en gutt da:)
Men har hatt mye av de samme symptomene foreløbig...

Jeg har følelse på jente. Vet ikke hvorfor. Sist hadde jeg følelse på gutt...og det ble det;)

Aner ikke assa...  Samboern har 2 brødre og ei søster, mens jeg har bare en bror.. Men jeg har bare en kusine i hele familien.. Så kanskje det blir en gutt?? Blir jo spennende å se;;)

Vi er halvt om halvt med søsken, å sist så hadde jeg ingen Plager en trøtthet, men nå kvalm/uvel hormonell sliten å matlyst delux Tror d blir jente, kansje 2, har gutt fra før å samboer er enebarn Å mamma fikk gutt så 3 jenter så 2 gutter.;) hva tror dere?

Sist var jeg driiiitkvalm fra uke 7 til ungen ble født. Det var en gutt. (hadde dog jentefølelse frem til UL).
Nå har jeg ikke kommet så langt ennå. Føles som sist.... Så jeg krysser fingrene for at det blir et annerledes svangerskap. Men vanskelig å si hvilket kjønn det er. Tok grundig feil sist.

Jeg har en liiiiten følese av at det blir jente. Da jeg ble gravid med datra mi, visste jeg at det ble ei jente, men overbeviste meg selv om at det kom til å komme en gutt først, for sånn er det i min familie. Har to søstre og en bror. Broren min er eldst, han har to gutter og hos søstrene mine kom det gutt først og så to jenter. Men kanskje jeg er omvendt da...... Jente først å så gutt etterpå..... Men nå er ikke samboeren min far til datteren min heller da, så det blir liksom som å begyne på nytt igjen..... Blir spennede!! :)

Magefølelsen min sier gutt=) Er førstegangsfødende så kjenner det på feelingen at det blir gutt. Men aner ikke hvorfor Men samme hva det blir, men hadde vært kos med en jente først (stygg nå??) , uansett kommer begge deler til å bli elsket like høyt

Jeg har en følelse av at det blir gutt.. :)
Vi har jente fra fra før, så det hadde jo vært moro med en av hver da..
men samtidig har jeg alltid ønsket meg en søster (har bare brødre selv), så hadde vært gøy hvis vi fikk en jente til  :)

Jeg har en følelse på jente, og det har mannen min og bestevenninna mi også. Så vi får se!! :-) Spennende!!

Har vel en følelse at det blir en jente til.
Gurnner er vel at jeg har 2 jenter fra før.....

Har hittill et mest likt svangerskap som sist, kvalm og vonde pupper og da ble det jente. Var ikke kvalm en dag med s;nnen min kun den forferdelige halsbrannen...

Men jeg er livredd jeg har tvillinger |tror ikke jeg hadde taklet to paa en gang.  Jeg har ogsaa vaert gravid med tvillinger foer .. 

Først litt gutt men nå har den vel gått over på jente tror jeg...usikker...

Back
Topp