hva sier en da....

Lois Lane

Forumet er livet
Jeg har bursdag på tirsdag, og siden mannen min er ute på havet, så bestilte han gave til meg som kom i posten i dag. Han sendte meg en mail om at jeg kunne hente gaven (han kommer ikke hjem før i mnd skifte) og at guttene kunne åpne den, og pakke den inn i gavepapir. Greit det. Guttene var igjen hjemme mens jeg var på butikken. Da jeg kom hjem begynte mellomste å åpne esken midt i stuen. Jeg ba han om å gå ett annet sted, men jeg gikk inn på kjøkkenet, så det gikk jo greit da.

Plutselig hører jeg "oooohhhh, ooooohhh", etter fulgt av. "Sander, se her da!!!!" eldstemann kikket opp i esken, og det ble flere geldeslyder..... Mellomste kom så inn på kjøkkenet, og før jeg fikk sukk for meg sier han. "Det begynner på v der er en wii" Det var seriøst ikke ett komma mellom hintet og avsløringen. Så lenge klarte han å holde seg[8D] Var det jeg ønsket meg da, så reknet med at jeg fikk det også (bortsjemt jeg ja...[:D]). Måtte jo spille litt lei meg da, og sa at jeg ble litt skuffet over at han hadde røpt seg, for da ble det jo ikke noe overraskelse. eldste mann ble kjempe lei seg da, og kjeftet på broren.

mannen min ringte i sted, og jeg måtte jo bare takke for gaven. Han trodde at jeg ikke hadde klart å holde meg, og knakk sammen av latter da han hørte hva som hadde skjedd. Vell, nå er wiien koblet og vi har spilt litt bordtennis. Nå skal guttene i seng, sånn at jeg får spille i fred[8D]

Jeg var vel mest ivrig, men måtte holde meg i skinnet å ikke ta heeelt av. Mellomste fikk koble til, og for en på snart 7 år, var jo ikke det noe problem i det hele tatt[8D]

Og forresten så ruuuuler eg i bordtennis[8D][:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg er regjerende Brenna-mester i rocking. [;)]

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg er regjerende Brenna-mester i rocking. [;)]

Er det ett eget spill?? Har kun det sportsspillet som fulgte med maskinen

Back
Topp