Hva sier det kinesiske fødselskartet?

Isol

Elsker forumet
VIP
Jente her ifølge kartet

Gutt ifølge kartet.. :)
Ble ringspådd i går, og da mente ho dama at det ble jente.. :)
Har litt på følelsen at det blir jente denne gangen også faktisk.. :)

En jente til i følge kartet... Men nå stemte det ikke sist heller.
Da sa kartet at jeg skulle få gutt, men fikk jente. Vi får se da!!!
Noen som har flere barn, og som fødselskartet har stemt på ang kjønn?

det stemte sist og fikk en gutt. Nå så sier den at vi får jente:D Blir spennende å se

Sist sa kartet jente - og det stemte :)

Denne gang sier kartet også jente, så det blir spennende og se!
Både jeg og mannen tror det er gutt nå :)

Kartet sier jente! men jeg vet da ikke... har på følelsen jeg kommer til å bli en gutte mamme! :) Har en gutt fra før, og jeg føler meg akkurat lik nå som da jeg gikk med han! Men kan forandre seg da, vet aldri... :)

Kartet sa gutt med nr 1 og det stemte. Nå sier kartet jente, så det blir spennende å se om det stemmer

Kartet sier jente. :)
Det sa det sist også og det stemte. :) Men sist hadde jeg en sterk følese
av at det var jente selv også. Nå er jeg litt mer usikker...... Får vel bare vente å se! :)

Jente. Magefølelsen sier jente, men det er vel bare å vente og se.

Kartet sier gutt

Kartet sier jente, men det gjorde det sist og, ble en gutt da

Her skal det visstnok bli en gutt. Vi får se, svigermor har lenge spurt oss om når vi skal ha sønnen vår, så kanskje ho har rett da :)

Kartet seier jente, vert spanande å sjå  Er usikker på om eg vil veta, nokon som har gjort seg tankar om det?

Karte sier gutt og håper det kommer en gutt. Karte viste gutt sist gang også, men da kom det en jente.

Ymra_lill skrev:
Kartet seier jente, vert spanande å sjå  Er usikker på om eg vil veta, nokon som har gjort seg tankar om det?

Vi skal vite!! :) Uten tvil! Jeg er skikkelig ordensmenneske,og er bare nødt til å ha alt heeelt i orden, og vil helst slippe å kjøpe alt i nøytralt.

Jente her..
Har stemt de andre 2 gangen også, så det dukker nok opp en tredje jente her....

Back
Topp