hva sier dere??

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
la inn en tråd på generelt, hva er deres mening?[8|]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=16122933&mpage=1&key=�

esj... ja veit du ka....

skjønner godt at du reagerer! det va jo helt teit!

ja, ikke sant.. greit at det er fra min unge, men allikavell er det skikkelig ekkelt..
og trusa blir jo ødelagt av å legge sånn i evigheter.. får jo ikke bort flekken.. [:'(]

ORIGINAL: sunmum

esj... ja veit du ka....

Enig

Utrolig!! det var da en merkelig ting å gjøre!
jeg ha nok blitt litt sur ja!!

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: sunmum

esj... ja veit du ka....

Enig

[:'(]Æsj, dette har vi opplevd fra barnehagen også. Totalt pyton og ren og skjær latskap, spør du meg![:'(][>:]

så je overreagerer altså ikke? [:)]
det var da godt å høre.. det er jo uhygenisk mener je, pluss at det blir jo luktenes av alt i sekken..
kommer til å ta det opp i mårra, ente får de skylle opp trusa ellers får de bare kaste den..

[:'(]

Æsj!!!!! Jeg hadde gitt beskjed i morgen om at det er sånn at de sender hjem bærsjen i trusa... kan de bare kaste hele trusa neste gang om det skjer igjen.

ORIGINAL: nattiis

har selv jobbet i barnehage å der brukte vi alltid å tømme det i do og i verste fall kastet trusa.. det der bør du snakke med barnehagen om for det der var dårlig av dem...

SIGN!!

Nei, fytti! Hadde tatt det opp med dem! SKal jo ikke sende bæsjen i retur!
Har også noen venninner som har reagert på dems barnehage, der sender de barna hjem med bæsj i bleia... Det er jo rein latskap! Tror liksom ikke at foreldrene vil oppdage det før de kommer hjem

ORIGINAL: Gina84

Nå jobber jeg ikke i bhg men jeg ville da tro at de fleste kastet klumpen i do og ikke legger den sammen med klæra ja[:'(]

Enig - man sender ikke bæsj med hjem altså..

Herregud er det mulig!?! Syns ikke du overreagerer nei! Hadde definitivt tatt det opp med barnehagen.

Jeg jobber også i barnehage, og sånt hadde vi ikke gjort... Hadde kasta klumpen i do, og tatt den i en pose eller to og knytta igjen. Evnt skylt den om det var løs bæsj...
Litt spesielt å gjøre det på den måten!

Latskap!![:@]
Om det er sånn problem å tømme det i do,kunne de istedet ha kasta trusa da..utrolig unødvendig!

ORIGINAL: nattiis

har selv jobbet i barnehage å der brukte vi alltid å tømme det i do og i verste fall kastet trusa.. det der bør du snakke med barnehagen om for det der var dårlig av dem...

Back
Topp