Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 158095
Når folk spør hvor langt dere er på vei, hva sier dere da?
Jeg er jo i graviditetsuke 20, men er i uke 19+4.
Når folk spør, sier jeg uke 20. Blir det egentlig "rett"?
Jeg sier 19, men kun fordi jeg i et annet forum fikk massiv kjeft for å si 20. Som førstegangs tenkte jeg da bare "jaja, da tok jeg sikkert feil".. :/
Men hva som er riktig vet jeg ikke ;p
Vis vedlegget 158095
Når folk spør hvor langt dere er på vei, hva sier dere da?
Jeg er jo i graviditetsuke 20, men er i uke 19+4.
Når folk spør, sier jeg uke 20. Blir det egentlig "rett"?
Ja, følte meg som en dust da! Men jeg hadde jo ikke peiling, og føyet meg bareSå rart å få kjeft for, er ikke så lett dette med telling av uker, de fleste bør jo vite det![]()
Jeg er 18 + 5 nå og sier uke 19, men frem til 18+3 sa jeg uke 18, men når det bare er 2-3 dager igjen til uke 19 så føler jeg at jeg er nærmere uke 19 enn 18, og sånn har jeg gjort det hele tiden![]()
Velger jo det som høres mest uthehe
Begynt å si ca mnd nå, for folk jeg kjenner blir forvirret av uker og spør alltid hvor mange mnd det blir![]()
Men her inne på forum skriver jeg alltid nøyaktig hvor mange uker + dager jeg er på vei, og det sier jeg alltid på legekontroll og sånne ting også![]()
Som kålormen sier!Tror de fleste, inkl helsepersonell kaller 19+0-19+6 for uke 19. Jeg kjører ca måneder når folk spør nå, eller "omtrent halvveis", for ikkegravide henger ikke helt med i ukene som regel.