Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sier dere at dere er f.eks 6+ 3 uker eller sier dere at dere er i uke 7 ?? Hehe, satt her for meg selv å begynte å tenke litt, og hva er egentlig mest "riktig" og si?
Tror jeg sier 9+2 eller at jeg er 9 uker på vei. Men er det mer riktig å si 10 uker da? Eller i tiende uke? Hmm.. Nå ble jeg litt usikker og :P Mye hjelp i meg! Haha!
Ingen som spør meg enda, men når jeg var gravid sist brukte jeg mnd og uker om en ann. De som ikke var gravid eller hadde vært gravid er lite intr i hvor mange uker folk er på vei. Så da snakket jeg litt grovt og så ca ant mnd.
Sier f.eks 7+1 nå, for så tidlig teller hver dag ;P Men i andre trimester blir det kanskje mindre nøye? Jeg vil si jeg når jeg er 7+1 er i uke 7, men i åttende uke. Slik tolker jeg det.
Verre var det for mannen min å godta at jeg er 7 uker på vei, når det bare er fem uker siden unnfangelsen. Prøvde å forklare ham hvorfor vi regner det slik, men var fremdeles frustrert over systemet, og at jeg liksom var gravid da eg hadde mensen :S Ikke lett for disse mannfolka ;)
Alt man skal gruble over...Hehe, men ser ut til at vi alle tenker ganske likt:):) her også sier jeg 6+ osv... Men inni hodet mitt er jeg ganske fornøyd med at jeg er inni min 7 uke:):) Da føler jeg tiden går litt fortere:):)
Jeg er 7+5 idag, og sier enten det, eller at det er 8 uker til mandag. Regner med når jeg kommer litt lengre på vei, så er ikke dagene så viktige lengre:P Da blir det sikkert "er i uke 20" f.eks.