Hva sier dere på jobb?

*Carrie*

Forelsket i forumet
Hei!

Vi skal snart i gang med vårt første forsøk, og lurer litt på hva jeg skal si på jobb. Vil jo bli borte en del med ultralyder, uttak og innsetting. Vet jeg får sykemelding for uttak og innsetting, men vet ikke om jeg gjør det for ultralydene? Og det kommer uansett til å bli litt spørsmål. Hvordan har dere andre løst det? Jeg ønsker ikke at noen andre enn sjefen min skal vite om det. Han har jeg allerede fortalt det til så det er greit.

ORIGINAL: Apple

Jeg er student, så for meg var det ikke noe problem å komme unna. Mannen min var med på alle kontroller, så han fortalte det like godt til ledelsen og de nærmeste kollegaene sine hva vi holdt på med. Da ble det ikke noe problem for ham heller. [:)]

Vi har virkelig ikke lyst til å fortelle det så jeg håper vi kan finne noen troverdige unnskyldninger som kan brukes. Sambo er spesielt opptatt av at han ikke vil at noen skal vite det, og det må jeg respektere.

jeg hadde en del bivirkninger av medisinene,så jeg følte at jeg ville fortelle det på jobb, vi er en liten personalgruppe så tenkte det var riktig. vært fall når jeg ble sint som en tyr til tider, og på slutten av puregonen var jeg så dårlig og fikk ikke på meg skikkelige klær for eg var så oppblåst. så jeg fortalte det til de og de vet om det nå også. og jeg syntes at det er helt greit. så nå slipper jeg slike tunge ting på jobben for de løper for meg hihi[:D]

På mitt første forsøk ville ikke jeg heller at de andre enn sjefen skulle vite noe, men jeg følte at de så på meg som en skulker, så derfor ba jeg sjefen fortelle de andre det også, å det ble veldig godt mottatt. Fikk god oppbakking fra dem, ikke for mye og ikke for lite.
Følte en stor byrde falt av meg med at jeg fortalte det.

Dette var meg da!

ORIGINAL: enlitenen

ORIGINAL: Carrie_81

Hei!