Hva sier dere om??

Ju9ta

Forumet er livet
At vi i mars gjengen her hadde klart å fått til et treff sammen??
Jeg kunna tenkt meg møtt noen likesinnede,siden jeg har flyttet og ikke kjenner så mange enda..[&:]
Og da tenkte jeg først i sandnes/stavanger...??

Tenkte bare å lufte d,og høre hva dere andre mener..??
Ser på terminlista at d  er en del fra Stavanger området..[:)]

heheh det hadde sikekrt vært gøy! [:)] men litt skummelt også *knise*

jah det hadde vært gøy, men skummelt er det jo. hehe
men slik er det vell for alle siden ingen kjenner noen fra før... [:D]

Skummelt ja..[&:] Kjenner jo ikke en sjel her nede, og ender sikkert med at jeg ikke tør å evnt dukke opp selv på et evnt treff..[8D] hehe..
Meeen,morsomt hadde d vært om d hadde skjedd...[:)]

dytt dytt

Er d virkeli så få personer her inne som kan være intr i et treff..??? jaja..

eg er veldig intrisert i treff, men ikkje i stavanger...her er sikkert ikkje så mange frå mitt område her trur eg. helse sunnmøre...

jeg tror flere kunne tenkt seg dette.
men det er sikkert ikke alle som er innpå daglig på nettet slik som meg *kremt* hehe

så vi får gi dem litt tid.

kanskje du burde skrive i 1.innlegg at det også er for dem utenfor disse områdene, slik som ganddal, klepp, Bryne, Ålgård ol.......

jaa.. jeg mener jo seff alle som bor rundt stavanger/sandnes og som har mulighet for å evnt komme..[:)]

hehe jah. rett å slett for alle som skal føde på Stavanger Universitets sykehus [:D]

come on bli med da jenter [:)][:)][:)]

Syns fortsatt det er litt skummelt

Men hvis det skulle bli noe av så ville jeg helst hatt det på en ettermiddag/kveld.

Hei hei!
Jeg sier at dette er et veldig bra forslag og vil gjerne møtes! Det eneste er at jeg er ganske opptatt for tiden.. Jobber og går på universitetet samtidig, så jeg sliter meg ut og har nærmest ikke privat liv[&o]
Hvis det går ann å utsette dette litt så er jeg veldig gjerne med[:)]

Tenkte kansje om vi kunne få til noe i oktober,så alle får tid til å planlegge d?? [:)] 

synes alltid det er skummelt å gå på treff med personer jeg ikke kjenner fra før jeg..... men dette kan jo bli kjempe kjekt så dette SKAL jeg tørre!!! [:D]

Oktober høres helt fint for meg i allefall. Må bare avtale litt på forhånd da jeg har litt varierende arbeidstid. Dette synes jeg kan bli veldig spennende. Tenk at vi kunne avtale på et senere tidspunkt en felles shoppetur for eks..[:D] Hadde ikke dette vært kjekt?

Back
Topp