Hva sier dere om dette *BILDER*

cathkal

Gift med forumet

Skal male denne mørbeisa garderoben hvit..må jeg pusse og grunne først da?

åh, det er sånne ting jeg også lurer på! har en del møbler som skal males, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem[:'(]

ORIGINAL: mommy_to_be

åh, det er sånne ting jeg også lurer på! har en del møbler som skal males, men aner ikke hvordan jeg skal gå frem[:'(]

hehe..ikke jeg heller.har ingen anelse[8|] vi får dytte å dytte..men de sier på generell at jeg må pusse litt førs til overflaten er ru,så ha på hvit grunning og så male et par strøk[:D]

ORIGINAL: cathkal

ORIGINAL: mommy_to_be

hehe..ikke jeg heller.har ingen anelse[8|] vi får dytte å dytte..men de sier på generell at jeg må pusse litt førs til overflaten er ru,så ha på hvit grunning og så male et par strøk[:D]

ja, går man bare å sier man skal ha grunning da? eller er det noe spesielt? og malingen, hvilken maling skal man gå for? og FARGE?! du sier hvit, men har den hvitfargen et annet navn?[&o]

tror ikke jeg ville pussa på de der.. det er laminert overflate..
kjøp heftgrunn (det heter bare heftgrunn), et strøk med det og så to strøk med oljemaling [:)]

Det blir alltid finest resultat om du pusser og grunner først[:D]
Forarbeidet er utrolig kjedelig, men viktig for et fint resultat[;)] Lykke til!

Laminerte overflater vasker du godt og maler rett på med tre stjerners gulvmaling som du kjøper f.eks på Obs Bygg.
Trenger ingen heftgrunn, og er utrolig slitesterk, og vannbasert!

Back
Topp