hva sier dere(dilema trenning barn)

bondekone

Forumet er livet
hva sier dere om dette. Som flere vet så ska M vendte med å starte på skolen pga at ho var prematur og fordi at ho fikk epelepsi.
Så er det at ho var med bror sin når han var på årets første trenning i fotball og jenta er jo så ivrig og gjerne vil spille ho også. De som er født som er 06 kullet har trenning samme dag som guttungen her. Hva tror dere om at ho starter å trenne med 06 kullet nå og neste år så starter ho evnt på 07 kullet som blir de ho vil gå i klasse med

Jeg symtes det hørtes lurt ut jeg! Hun har sikkert som nesten alle andre godt av litt fysisk aktivitet, sosial omgang med andre etc. Så tenkte jeg at om hun vil fortsette med fotball, så kanskje hun kan hevde seg litt neste år, i forhold til 07- kullet, og det kan jo være godt for hun kanskje, at hun kanskje blir litt bedre,  om du skjønner!- Får litt mestringsfølelse kamskje!  Så kan hun jo heller velge neste år hvilket lag ho vil gå på, om fotball fortsatt er gøy.

Enig med det Bao skriver! Tror det kan være kjempefint for jenta di å få starte nå!

krezz skrev:
Enig med det Bao skriver! Tror det kan være kjempefint for jenta di å få starte nå!

Back
Topp