Hva sier barna deres?

Goilljentan 06 og 09

Elsker forumet
Janne-Kristin sier mamma og pappa men mest mamma da(smelt)[:D]
Så sier hun ei(hei) dæt(pupp) og ki (vi tror det betyr Kita) og hæ

Han sier mamma, pappa, nanne (tante anita) også sier han NEI [:D]

Han sier hei, ha det, ja, nei, go dag, mamma, pappa, ja visst, iche d (ikke det), eg vet sje (jeg vet ikke) og oj. Vet ikke hvor mange av ordene som er bevisste da. Hei er jeg rimelig sikker på er bevisst, og oj, for det sier han hver gang jeg eller han selv nyser [:D][:D]

han her sier pus,mamma,pappa,hei,nei,prrr(sånn som hesten sier),det,hæ,hei.. det jeg kommer på i farta[:)]

Jenta mi sier helst bare dadadada hun...Vis hun tar etter meg blir hun treig med å snakke gitt[&:][&:]

Men hun siert ivertfall *se* hele tiden[:)][:)]

Ma-ma, baba-papa,titt tæ (Titt tei) neineinei. Hun har sagt hei noen ganger også. Og andre ting som jeg syns høres ut som ord, men ikke vet om bare er tilfeldig[:)]

Ma-ma
pa-pa
hadet

der
nei nei nei [:D]

Hun sier ma-ma, pa-pa, NEI ([:D]).

Må ha denne treigheten fra pappaen sin fordi da jeg var 10 mnd så satte jeg sammen ord til setninger og forstod betydningen av de. Heiv bamsen i gulvet og tok den opp og sa "Datt du?"[:D]

Her sies det mamma og pappa som er helt forståelige. Masse babbel i tillegg. Mener å ha lest at når dem er ca året så kan de fleste ikke si så mye mer en en 3-4-5 ord.

ma-ma-ma , pa-pa-pa. dæ-dæ-dæ, oghei - men det virker ikke som noe er bevisst enda, for ordene kommer i hytt og pine[:D][:D]

pappa, hei, hadet, bø, oi, natta, dadda, ja, nei

noen ord virker det som om hun sier bevisst. hei når hun ser noen, natta når vi sier natta å legger henne å sånn

Back
Topp