Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Hadde nesten ingenting i str. 50, og stakkar gutten forsvant jo i klærne sineFikk også beskjed av "alle" om at vi ikke kom til å trenge noe i str 50 før vi fikk førstemann, så jeg kjøpte ingenting. Men hun druknet i str 56 så min mamma måtte ut på shopping dagen etter fødsel [emoji6] så det er absolutt greit å ha noen få sett i den størrelsen [emoji4]
Brukte str. 50 i en måned etter fødsel.. Har handlet inn litt i 50 denne gang, og blir nok å kjøpe enda mer om babyen blir estimert til å være liten. Må på ekstra ultralyd i uke 32, så vi skulle få en vekstestimering i samme slengen Det viktigste er behagelige klær til den lille [emoji5]️ Med førstemann brukte jeg stort sett bare body og strømpebukse/bukser (helst bomull eller bambus/viskose) med tynne heldresser i ull over og tykkere heldresser over der igjen hvis vi skulle ut [emoji4] Husk ikke alle barn tåler ull, så prøv dere frem før dere kjøper inn mye og dyrt ulltøy. Selebukser, kjoler og alle mulige kjempesøte klær var stort sett bare ei plage [emoji28] Men selvfølgelig gøy å kle dem litt opp før besøk eller bildetaking [emoji4]
Så smart å heller bruke ull utenpå! Har også vært litt i villredet angående ull. Synd å kjøpe masse også kan det ikke brukes :/Det viktigste er behagelige klær til den lille [emoji5]️ Med førstemann brukte jeg stort sett bare body og strømpebukse/bukser (helst bomull eller bambus/viskose) med tynne heldresser i ull over og tykkere heldresser over der igjen hvis vi skulle ut [emoji4] Husk ikke alle barn tåler ull, så prøv dere frem før dere kjøper inn mye og dyrt ulltøy. Selebukser, kjoler og alle mulige kjempesøte klær var stort sett bare ei plage [emoji28] Men selvfølgelig gøy å kle dem litt opp før besøk eller bildetaking [emoji4]
Vi har kjøpt litt ull, men alle ullplaggene er ull/bomull eller ull/bambus. Førstemann var født med sykt tørr hud, og fikk atopisk eksem. Så vi tar ikke sjansen på å kjøpe noe i "ren" ull. Tenker å ha et par/tre sett i hver av de minste størrelsene, så får vi heller supplere etterhvertTakk for at du delte dette! Jeg tenkte det du skisserer over, men ble litt usikker fordi det var så mange som tenkte å bruke mye ull. Nå føler jeg meg tryggere på min plan![]()
Vi har kjøpt litt ull, men alle ullplaggene er ull/bomull eller ull/bambus. Førstemann var født med sykt tørr hud, og fikk atopisk eksem. Så vi tar ikke sjansen på å kjøpe noe i "ren" ull. Tenker å ha et par/tre sett i hver av de minste størrelsene, så får vi heller supplere etterhvert![]()
På min fungerer ikke ull/silke, mens ull/bambus har ikke vært noe problem. Blir spennende å så hvordan denne babyen erUll/bambus funker ikke så bra fordi viskose (bambus) holder på fukt. Ull/silke skal være bedre. Det skal også funke for mange med eksem... min fireåring går bare i ull, fordi han får eksem om han blir klam. Så jeg kjøper litt ull/silke og litt bomull så ser jeg hva babyen tåler.