Hva setter DU mest pris på i forholdet med din kjære?

Fargeklatten

Gift med forumet
Ja, og hva er kvalitetstid for dere, i dagens verden full av stress og hverdagsliv?

Vi er veldig glad i å lage spennende middager sammen fra bunnen. Selve prosessen er minst like god som å spise den :) Og så liker jeg de små tingene, som at han er like oppdatert som meg på hvor stort fosteret er osv, veldig søtt :P

Setter veldig stor pris på de små tingene han gjør for meg i hverdagen:) Slik som når han ser jeg ikke er i form nå og går å henter iskald saft med isbiter til meg uten at jeg spør.hihi:P

Ellers så er det hvor flink han er til å drive på i huset med både oppussing og rengjøring:) 

Kvalitetstid for oss er forresten ofte og ligge i sofaen og bare kose foran tven:) Tenne masse lys og sitte og prate sammen etter mini er i seng.Noe annet har vi ikke tid til:P

hmmmm..

Syns det er koselig de stundene vi har, når vi legger oss, å ligger å snakker om hvordan dagen har vært. Ånå så snakker vi om hvordan ting kommer til å bli osv.

Er ikke så flinke til å ha kvalitetstid oppdaga jeg nå, når jeg måtte tenke meg skikkelig om :/

At han er innmari flink til og ta husarbeid...Vet ikke ossen jeg skulle klart alt alene...Så det er noe jeg virkelig setter pris på...HAter husarbeid og jeg så...

Back
Topp