Hva serverer du i bursdag?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvilken mat serverer dere i barnebursdag? Har dere en kake? Flere? Boller, muffins, gelè? Frukt og is kanskje?

Pølser og pizzasnurrer først, deretter sjokoladekake, boller, muffins, gele og frukt:)

Taco, pizza, pølser, pølsegryte er noe av det vi har hatt. Ellers har vi kake, godteri, frukt og chips.

Kake blir ikke spist. Pleier å lage cake pops og evt muffins, og så har vi enten pizza eller pølser, og noe salt snacks.

Neste bursdag ser ut som det blir utebursdag i februar, så da blir det grilling på bål, kakao, marshmallows og kanskje muffins eller noe sånt. :)

Eldste pleier ha pølse i brød og muffins. Gele og knask på bordet.

Minsta har jeg laga pizza til. Mrn i fjor laga jeg lapper. Veldig populært. Muffins, gele og knask på bordet.

Har pleid å ha kake, men ser at få eller ingen rører den. De tar mye heller muffins og gele. Så da lager jeg heller det som blir spist :)

Som regel pølse i brød/lompe, en kake, fruktfrosk. (Skjærer ut et froske ansikt i vannmelon og fyller gapet dens med ulike frukter. Så får de en godtepose hver.

Forsøkte et år med pannekaker istedenfor pølser, men det var ingen suksess.

Pleier dere å spørre om allergier først??
Ja, jeg spør om det i invitasjonen. Både matallergier og evt allergi mot dyr.
Opplevde at en mor ikke sa ifra, hadde jordbær og is istedenfor kake. Da sier ei at hun ikke tåler jordbær og kan ikke sitte vedsiden av noen som spiser jordbær. Tok forhåndsregler, men plutselig får hun skikkelig utslett og begynner klø. Viser seg at det var litt jordbær i saften hun fikk før jeg visste om allergi. Måtte ringe foreldre og hele pakka. Veldig dårlig samvittighet etterpå

Har servert pølser til mat. Sjokoladekake, museboller og gelé til etterpå.

Pølser er visst helt obligatorisk her, kake spises det lite av syns jeg, men for barna er kaken viktig, så lager gjerne en sjokoladekake etter bursdagsbarnets ønske. Har gjerne gelé og saftis i tillegg. Og popcorn.

Det får de bestemme selv. Med går i pizzasnurrer og pølse. Kake og muffins, gelé av og til. Godteposer.

Back
Topp