M
Moderator Sølvi
Guest
Jeg syns ofte at de ikke spiser så mye kake. I år hadde jeg pizzasnurrer, sjokoladekake og gele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
varierer, men hadde et år pølse og hamburger, boller, gelekake med sjokoladekrem og oreokake. Bursdagbarnet bestemmer. Har også lagt merke til at barn ikke spiser så mye kake.. Bare sønnen min som elsker kake ostekake, oreokake,napoleon osv.. Han er nå 8år og elsker kaker fremdeles![]()
Men hva gjør dere om noen av religiøse grunner ikke kan spise vanlige pølser? Er det vanlig nå å kjøpe kyllingpølse istedet? Er det halal uten å være velsignet? Og hva hvis ungene ikke får spise sukker? Eller melkeallergi/intoleranse, eller gluten?
Synes alt var enklere før og kvier meg til å holde barnebursdag![]()
hehe han har nok arvet det fra meg ;pDa var (er) jeg og sønnen din ganske likeJeg bare gikk og ventet på at kakene skulle komme
![]()
ikke noe å grue seg til. Går så bra så. blir jo, kjent med barna og foreldrene ettervertMen hva gjør dere om noen av religiøse grunner ikke kan spise vanlige pølser? Er det vanlig nå å kjøpe kyllingpølse istedet? Er det halal uten å være velsignet? Og hva hvis ungene ikke får spise sukker? Eller melkeallergi/intoleranse, eller gluten?
Ikke noe å bekymre seg for ;-)Men hva gjør dere om noen av religiøse grunner ikke kan spise vanlige pølser? Er det vanlig nå å kjøpe kyllingpølse istedet? Er det halal uten å være velsignet? Og hva hvis ungene ikke får spise sukker? Eller melkeallergi/intoleranse, eller gluten?
Men hva gjør dere om noen av religiøse grunner ikke kan spise vanlige pølser? Er det vanlig nå å kjøpe kyllingpølse istedet? Er det halal uten å være velsignet? Og hva hvis ungene ikke får spise sukker? Eller melkeallergi/intoleranse, eller gluten?