Hva serverer dere til middagen?

Oi så spesielt :eek: har du snakket med nånn om hvorfor det blir sånn?
Huff, det må bli litt trist å ikke få drikke til maten men man kanskje venner seg? :(
Ja, har snakket med flere leger. Og tatt masse prøver. Endte opp med diagnosen fructosemalabsorpsjon. Så er mye matvarer jeg må holde meg unna eller spise lite av. F.eks alle typer løk blir jeg dårlig av.
Er eneste når vi er ute og spiser at jeg synes det er trist at jeg ikke kan drikke samtidig som jeg spiser, så ender opp med å drikke masse før mat.

Vann eller saft.

Mannen i huset drikker sjeldent bare vann, og når han drikker saft vil jo vesla ha også.

Ja, har snakket med flere leger. Og tatt masse prøver. Endte opp med diagnosen fructosemalabsorpsjon. Så er mye matvarer jeg må holde meg unna eller spise lite av. F.eks alle typer løk blir jeg dårlig av.
Er eneste når vi er ute og spiser at jeg synes det er trist at jeg ikke kan drikke samtidig som jeg spiser, så ender opp med å drikke masse før mat.
Synes synd på deg, det kan ikke være enkelt å leve med :( men jeg kan tru at man "venner seg" på en måte? Hjemme i hvert fall? Men skjønner det blir trist når man spiser ute :(

Synes synd på deg, det kan ikke være enkelt å leve med :( men jeg kan tru at man "venner seg" på en måte? Hjemme i hvert fall? Men skjønner det blir trist når man spiser ute :(
Man venner seg til det meste. Er bare mest slitsomt når det er sommer og varmt ute. Da ønsker man jo gjerne å drikke noe kaldt til grillmaten. Har lært meg noen knep for å unngå det, men glemmer meg av og til. Og det er ikke noe gøy å kaste opp alt man nettopp har spist. Er ikke bare å sette seg å spise på nytt igjen, liksom.
Hjemme kan jeg legge meg litt nedpå, litt værre på restaurant :(

Back
Topp