hva serverer dere helsesøster på hjemmebesøk?

happyness

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Får hjemmebesøk i morgen.
Og lurer på om jeg bør servere noe!
Hva har dere gjort?

Sist serverte jeg ingenting. Tror jeg tilbydde henne noe å drikke, men hun takket nei. Hun er der for å jobbe, ikke spise.

Hun som var hos oss sist veide, målte og snakka litt om amming etc. Så måtte hun videre til neste avtale. ;)

Kaffe/te/vann holder massevis

Håper eg slipper hjemme besøk :p vill heller dra opp på helsestasjonen. Blir så stressa av sånt :p men tror ikkje jm så kom på hjemme besøk med jentene fikk noe :p heilt i ammetåka :p

Jeg hadde ikke hjemme besøk med min første. Så ble litt stressa nå som hun vil komme på hjemmebesøk midt oppi flytte kaoset vårt. En vennine av meg hadde servert nystekte boller og kaffi. Mens svigerinne min hadde spurt helsesøster om hun ville ha noe og hun fikk beskjed at hun var på jobb og ikke på kaffi besøk. Så det måtte hun ikke stresse med.
Blir jo så usikker.men tenker eg ikke trenger å stresse med å bake noe i morgen da :-D

Serverte ingenting - men tilbydde henne kaffi, som hun takka nei til.

Hadde jordmor på besøk i dag. Tilbydde kaffe og hadde noe kjeks stående. Synes det er greit å tilby kaffe/te etc., men synes ikke man trenger stresse med ytterligere servering :)

Kaffe og ferdig innkjøpt kake. Begge gangene takket di ja og virket glade for å få bli bydd... Syns egentlig besøket ble veldig mye koseligere da... :)

Jeg skal ha besök i morgen og kommer kun til å tilby kaffe. Hun kommer hjem til meg for jobb og ikke pleasure, så jeg er sikker på hun har full forståelse for at jeg ikke orker å hverken bake eller gå til innkjøp av noe :)

Helsesøster spurte om hun skulle komme til oss eller om vi heller ville komme til helsestasjonen. Vi valgte det siste :D
Gå for noe enkelt, legg lista lavt for egen del. De forventer ikke all verden når man er hjemme med et lite barn :)

Serverte ikke noe når vi hadde hjemmebesøk med første barnet, spurte om hun ville ha kaffe eller te, men hun takket nei. Tilbyr nok kaffe ved hjemmebesøket denne gangen også, hvis jeg har noe kjeks i skapet kan det hende jeg setter det frem, men sannsynligvis blir det bortglemt.

Sist tilbydde jeg ingenting, tenkte faktisk ikke på det :P

Denne gangen tror jeg at jeg må tilby noe å drikke :)

Back
Topp