Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal ha dåp i juli og vil gjerne servere noe annet enn koldtbord/spekemat/snitter. Vi skal lage maten selv.
Har dere noen forslag til hva vi kan servere som er enkelt og gjerne kan lages ferdig dagen i forveien?
Blir koldtbord her.. Mamma tar med helstekt indrefilet, svigermor karbonader og Cabaret (..), svigerinne salater og pizza-horn (til barna), stemor spekemat og et par venninner har en dessert og kake!
Da skal jeg lage focaccia, crispy duck, potetsalat og brokkolisalat, i tillegg til å ha brød og smør. Det lages dagen før Lager også boller og en kake, og har bestilt "hovedkaka"!
Men hadde jeg ikke hatt hjelp ville jeg gått for lasagne eller gryterett
Pastasalat med godt brød og smør til er jo godt i varmen på sommeren. Og det kan lages på forhånd. Veldig godt når en blander hvitløksdressing og creme fresh!
Lite intimt eller stort? Hadde vært sååå koselig med grillmat hvis det bare var de aller nærmeste. Men det forutsetter at det er litt Ok vær da:/
Her blir det koldtbord, er litt sær selv på hva jeg liker så hater å komme i selskap der det er mat jeg igrunn ikke er så glad i. Man har liksom ikke noen alternativer, og ikke er det morsomt å sitte å glo på de andre spise heller