Hva ser man i uke 6?

Mom2be

Betatt av forumet
Jeg vil ta tidlig Ultralyd, men skal vi ta det før jul er jeg i uke 6, og hvor mye ser man egentlig da? Ser man at hjertet har begynt å slå da? Lurer på å vente til etter jul, til rundt uke 10 som sist. Da veivet mini med armer og ben og kunne fint høre hjertelyden. Vanskelig, for jeg er såååå nysgjerrig:p

Jeg va på ul igår 6+2 pga smerter, viste seg det var gult legeme cyste som hadde sprukket, tror ivertfall det var det hun sa :-) var ivertfall ikke farlig :-) fikk se noe som lignet på en bønne :-) med en liten bankende hvit prikk <3 var veldig beroligende å få se et bankende hjerte :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok. Skal snakke med min kjære etterpå:) uff, sprukket cyste?:/

Jepp :-) hadde stikking og var veldig øm, sååå glad det ikke var ex.u slik jeg fryktet :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja var godt det da:)

Er innom fra et annet forum

Leste et sted at hjertet begynner å slå 5+4. Jeg var på UL 5+5 og hjertet slo. Men nurket så ut som en reke da hehe. En søt en sådan selvsagt :)

Ok:) takk:) bestilte ul i slutten av januar. Tror jeg er mellom 10 og 11 uker på vei da:) får håpe tiden dit går fort:))

Jeg skal til jordmor i morgen 5+5. Håper hun tar ultralyd og at det er et bankende hjerte der. Jeg er ikke så veldig bekymret så jeg kommer nok til å få sjokk hvis det er noe galt....

Back
Topp