Hva ser du på TV i kveld?

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 09.2025 ♡
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Tipper det blir Black Doves eller Criminal Minds (igjen) :happy: Hva ser dere andre på?

Ser mest på Reality eller randome filmer nå i julen. Så sist den «Carry-on» på Netflix og den var sykt bra! Kan du anbefale Black Doves?

Ser mest på Reality eller randome filmer nå i julen. Så sist den «Carry-on» på Netflix og den var sykt bra! Kan du anbefale Black Doves?
Jaa, hvis du liker action/thriller, agenter undercover og sånn :happy: hva handlet Carry On om? Bra?

Jaa, hvis du liker action/thriller, agenter undercover og sånn :happy: hva handlet Carry On om? Bra?
Eeelsker sånt haha! Den handlet om en dead-beat sikkerhetsvakt på flyplassen som får en oppgave om å sende gjennom en håndbagasje uten å si ifra til noen. Selvfølgelig på julaften og dama hans er gravid, og de trur han med å drepe henne. Veldig originalt faktisk, og den var skikkelig spennende.

I kveld er det criminal minds ❤️

Ingenting, er på ferie på Granca og her er der mye rart på TV altså :laughing001 mye chillere å scrolle på telefonen i stedet da :)

Så bra! Jeg har også begynt å se Black Doves, er midt i 2. episode☺️ Så langt liker jeg den godt!
Så bra! Gøy når man kan dele tips som faller i smak :happy: Hvordan gikk det forresten å fortelle mannen? Vet ikke om du har skrevet om det/hvor, men tag meg gjerne så jeg kan lese :woot:

Bah, jeg gikk rett i 90 day fiance-fella og ble sittende og se på det i 2,5 t i går kveld :hilarious: :hilarious: Altså hvor finner de disse menneskene...

TWD: Daryl Dixon, book of Carol :woot: begynte neste å grine når jeg endelig så den var kommet på Disney :laughing002

Back
Topp