Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, hvis du liker action/thriller, agenter undercover og sånn hva handlet Carry On om? Bra?Ser mest på Reality eller randome filmer nå i julen. Så sist den «Carry-on» på Netflix og den var sykt bra! Kan du anbefale Black Doves?
Eeelsker sånt haha! Den handlet om en dead-beat sikkerhetsvakt på flyplassen som får en oppgave om å sende gjennom en håndbagasje uten å si ifra til noen. Selvfølgelig på julaften og dama hans er gravid, og de trur han med å drepe henne. Veldig originalt faktisk, og den var skikkelig spennende.Jaa, hvis du liker action/thriller, agenter undercover og sånn hva handlet Carry On om? Bra?
Jeg mangler å se siste sesong, spent på den Har du kommet langt?«From» på tv2, sykt spennende
Det ble Carry On i kveld og jeg er helt enig med deg, den var bra!Ser mest på Reality eller randome filmer nå i julen. Så sist den «Carry-on» på Netflix og den var sykt bra! Kan du anbefale Black Doves?
Så bra! Jeg har også begynt å se Black Doves, er midt i 2. episode Så langt liker jeg den godt!Det ble Carry On i kveld og jeg er helt enig med deg, den var bra!
Så bra! Gøy når man kan dele tips som faller i smak Hvordan gikk det forresten å fortelle mannen? Vet ikke om du har skrevet om det/hvor, men tag meg gjerne så jeg kan leseSå bra! Jeg har også begynt å se Black Doves, er midt i 2. episode Så langt liker jeg den godt!