Hva ser du mest frem til etter fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Er det noe du ser frem til etter fødselen?

Få kroppen tilbake, spise en spesiell type mat, sove på magen eller liknende? ;)

Hehe, sist gledet jeg meg veldig til å sove på magen. Gjett om jeg ble skuffet da melkespreng gjorde det umulig i mange måneder til :facepalm:

Nå gleder jeg meg til å ikke være kvalm, ikke ha halsbrann, ligge på ryggen, leke mer aktivt med 3-åringen og å spise skinke/salami :woot:
Og å kose med babyen så klart ;)

Jeg gleder meg til å føle meg lett igjen, ikke bruke 10 t på å finne noe å ha på meg fordi ingenting passer, savner å knaske på tyrkisk pepper godteri uten kontroll, slutte å gå på do så ofte, bli kvitt kvalmen, få masse energi og være mer produktiv enn det jeg er nå, bli kvitt nedpress, kynnere og bekkenløsning, kose masse med babyen og ikke minst lukte på han 24/7 (ELSKER baby lukt!). Gå turer med begge barna også gleder jeg meg til eldste mann får møte lillebroren, veldig spent på hvordan han skal oppføre seg eller reagere. Han er verdens snilleste gutt, så tror det kommer til å bli veldig kjekt!

Gleder meg til å spise sushi, ost og salami:) Gleder med til å få kroppen tilbake, men pga keisersnittet kan det litt lengere tid. Og å sove på ryggen og magen, uten å må ta hensyn til stor mage, bekkenplager og halsbrann:D

Jeg gleder meg til å få kroppen for meg selv igjen :shy: Jeg føler konstant på en "tranghet" i magen, under høyre ribbein og under puppene spesielt, og naturlig nok er det å bøye seg en kamp i seg selv. Lillemor bruker i tillegg blæra mi som pute, så jeg ser frem til å slippe å løpe på do to ganger i timen hele natta gjennom!

Jeg gleder meg til å ikke være så himla sliten.
Være aktiv
Spise salami
Sove på magen
Være meg selv
Slippe bekymringer om alt er bra (det tar på), og da babyen er født og er i fin form da kommer jeg til å slappe av og kooose meg
Bli kjent med babyen nyte babytiden og småbarnslivet.
Dette er sistemann, litt godt, men jeg kjenner meg selv, jeg kommer til å savne å være gravid.
Men sånn er livet, kan ikke bare føde masse unger for å få babytiden for alle barna vokser og blir store og alle skal ha like mye oppmerksomhet og oppfølging :-) (en liten trøst til meg selv, hi hi ).
Gleder meg til å oppdra den lille og se hvordan hun blir etterhvert som årene går :-)

Gleder meg til å få tilbake kroppen min, uten bekkenplager og muligheten til å gjøre og spise det jeg vil til en hver tid. Til å kunne gå en lang tur med hunden i skogen, ikke bare en liten tur bort i gata.
Og mest av alt så gleder jeg meg til å ta fatt på den nye hverdagen og bli kjent med den lille frøkna vår

Gleder meg til å spise sushi, ost og salami:) Gleder med til å få kroppen tilbake, men pga keisersnittet kan det litt lengere tid. Og å sove på ryggen og magen, uten å må ta hensyn til stor mage, bekkenplager og halsbrann:D

Gleder meg også til sushi! Skal ha det så fort som mulig :D

Gleder meg til å spise roastbiff, elgpølse med hvitløk og drikke energidrikker!:hilarious: og å ikke alltid måtte be om å få maten gjennomstekt på restaurant ol.

Gleder meg til å få tilbake kroppen min, uten bekkenplager og muligheten til å gjøre og spise det jeg vil til en hver tid. Til å kunne gå en lang tur med hunden i skogen, ikke bare en liten tur bort i gata.
Og mest av alt så gleder jeg meg til å ta fatt på den nye hverdagen og bli kjent med den lille frøkna vår

Enig med mye av det du skriver, gleder meg voldsomt til disse bekkenvondtene går over. Og til å bli kjent med vårt nye familiemedlem :)

Gleder meg til rødvin. Akkurat det det med å få kroppen tilbake er jo ikke helt reelt med fullamming i mange mnd men skal bli godt å bli kvitt tyngden og trøttheten

Gleder meg veldig til å få møte jenta vår :love7
Gleder meg til å kunne bevege kroppen fritt igjen.
Gleder meg til å spise som jeg vill. Gleder meg til mange fine øyeblikk og gleder meg til å skape nye minner med den lille familien min :Heartpink

Gleder meg til å møte karen som har gjemt seg for oss i mange måneder.

Salami, salami og salami. Er et must i fødebagen.

Slippe den tunge kroppen og bekkenløsning

Back
Topp