Hva ser du mest frem til å gjøre/spise etter fødsel?

Marens_lille_ugle

Betatt av forumet
Jeg gleder meg utrolig mye til å bli mamma, og å få møte den lille jenta vår. Samtidig gleder jeg meg til å kunne bruke vanlige bukser igjen og drikke 5 kopper kaffe om dagen, hvis jeg har lyst på det :)

Hva savner dere mest?

Jeg gleder meg så utrolig masse til å endelig få holde den lille i armen.
Men helt siden jeg ble gravid har jeg hatt sinnsyke cravings på Øl! Jeg liker ikke engang øl, har aldri likt det, så jeg er veldig spent på å se om jeg liker det når jeg har muligheten til å prøve det.
Åsså gleder jeg meg veldig til å trene igjen, å få på meg en fin dongeribukse igjen. Og som bentleif, gleder jeg meg til å
få på meg sokkene uten å bruke uendelig tid å alle mulige froskestillinger(har også blitt mange sokkefrie dager).

Jeg gleder meg så utrolig masse til å endelig få holde den lille i armen.
Men helt siden jeg ble gravid har jeg hatt sinnsyke cravings på Øl! Jeg liker ikke engang øl, har aldri likt det, så jeg er veldig spent på å se om jeg liker det når jeg har muligheten til å prøve det.
Åsså gleder jeg meg veldig til å trene igjen, å få på meg en fin dongeribukse igjen. Og som bentleif, gleder jeg meg til å
få på meg sokkene uten å bruke uendelig tid å alle mulige froskestillinger(har også blitt mange sokkefrie dager).
Her og, sokker er oppskrytt føler jeg nå, så ser bare dumt på de å går :p Godt det er sommer da :D

Av mat og drikke er det øl og spekemat. Surøl og skikkelig mørkt øl.. Kommer til å spise store mengder spekemat, får lure med noe i fødebaggen;) Det er det eneste jeg har hatt lyst på siden starten.. Ellers gleder jeg meg til å bli i bedre form, her har det nesten ikke vært en uke uten noe form for plager..

Jeg vil ha biffen min! Den blodige saftige biffen... Ikke de tørre skosålene jeg får fra grillen nå om dagen..... :-P blir nok kanskje en biff med brie og salami, stabburpølse, chorizo og spekeskinke ved siden av.. Blir visst full lavkarbokost på meg.... :-P Men gleder meg selvfølgelig mest til å møte min førstefødte <3

Jeg vil ha biffen min! Den blodige saftige biffen... Ikke de tørre skosålene jeg får fra grillen nå om dagen..... :-P blir nok kanskje en biff med brie og salami, stabburpølse, chorizo og spekeskinke ved siden av.. Blir visst full lavkarbokost på meg.... :-P Men gleder meg selvfølgelig mest til å møte min førstefødte <3
Enig! Biff utgår som skosåle her, klarer det ikke. Brie-suget har jeg fått stilnet litt ved å ha det på brødskiva i ovnen;)

Møte lillebror er såklart nr 1 :) Spise / drikke: blåmuggost, andre forbudte oster, spekeskinke, kjøtt som ikke er gjennomstekt, vin, være mindre streng med sukker (iskaffe med oboy!!). Gjøre: sove på magen, bøye seg framover, gå uten bekkensmerter, trille tur til bhg med storebror på søskenbrett, bære baby i sjal, bruke nyfødt-tøybleiene, nyfødt-klærne, amme og sløve mesteparten av dagen med god samvittighet.. Kjenne lukta av nyfødt - åh, den er magisk!

Brie på kjeks, flatbrød med spekepølse og cider/drinker i lag med gode venner :-)

Gleder meg først og fremst til å kose og snuse på baby❤️ Gleder meg til å kunne spise spekeskinke i alle variasjoner :) og brie selvfølgelig!

- Møte Fnugg

- Spise spekemat (spesielt haugpølse og salami)

- Ligge på magen

- Gå fort

- Lære meg selv hvordan bruke tøybleier

- Få bruk for vogna

- Ha permisjon! :D

Spise spekemat og brie, og å få normal blærekapasitet tilbake... :p

Back
Topp