Hva ser du frem til?

Idag ser jeg fram til hyttetur med mine to! Det blir såå koselig! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
God tur :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg gleder meg til å få igjen kroppen min og kunne bruke klærne mine i str S igjen! Trives ikke som elefant! :(

Jeg gleder meg til å få igjen kroppen min og kunne bruke klærne mine i str S igjen! Trives ikke som elefant! :(

Åh det gleder jeg meg også til :) Føler meg ikke fin i noen ting! Og hater å gå i butikker, det er så mye fint for en ugravid kropp :p

Ser frem til å få se guttungen vår og bli mamma for første gang! Gleder meg noe voldsomt til å trille på tur og skifte bleier he he.. Gleder meg også litt til å få kroppen min tilbake igjen også da selvom det er utrolig koselig med babymage :)

Åh det gleder jeg meg også til :) Føler meg ikke fin i noen ting! Og hater å gå i butikker, det er så mye fint for en ugravid kropp :p

Jepp! Pakket bort noen esker med klær forrige uke, og kan ikke skjønne at jeg noengang har fått på meg de klærne;)

Åh, håper vi får se noen nydelige 3D bilder da, om du vil dele :)

Kommer helt sikkert til å legge ut noen skryte bilder ja :D

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Koselig tråd:) Gleder meg til zumba i morgen;) Til 3d ul på tirsdag, til permisjon og til å trene "ordentlig" igjen og ikke føle meg så...svær..;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ser frem til å få IKEA bilen hit idag, med alt jeg har bestilt! En del til baby, mye til storebror sitt soverom, og noe for å gjøre ferdig mitt hobbyrom i kjelleren. Gleder meg!!!!!

Jeg ser frem til å få IKEA bilen hit idag, med alt jeg har bestilt! En del til baby, mye til storebror sitt soverom, og noe for å gjøre ferdig mitt hobbyrom i kjelleren. Gleder meg!!!!!
Åååh det hørtes gøy ut :D kos deg med innredningen :)

Back
Topp