Hva ser du frem til?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Foruten om babykos og sånt da :P

Akkurat nå ser jeg frem til at mitt splitter nye bad står ferdig om 4 uker, også ser jeg VIRKELIG frem til at julebrusen kommer i butikken <3 :D den pleier vel komme i oktober, så er ikke lenge til nå :P Også jo, ser jeg frem til lørdag, da har jeg bursdag og sambo har bestilt massasje-time til meg :D

Ser frem til å være ferdig med å rydde og rengjøre leiligheten, samt fått litt pynt inn og nye gardiner. Gleder meg til vi har kjøpt maling til å male sprinkelsenga med og fått bestilt mer utstyr. Bursdag snart og vognen vår kan hentes 1. November. Er nok mer jeg gleder meg til :p

<3 29.12.14 <3

OOh, denne tråden liker jeg.. :D

Jeg ser fram til å holde lille og se hvilken personlighet hun har.
Nå mistenker jeg henne for å være veldig lik sin far <3 (herregud jeg håper det for jeg og eldste er begge kjempesta :p)
Og ikke minst om sonografen har rett i at det faktisk ER en jente. :p Men jeg tror det.

Så gleder jeg meg til masse hyggelig besøk i førjulstiden.
Jeg har fått nyss om at det blir "storinnrykk" med både svigermor og svigerfar etter fødsel.
Svigermor vil nok helst hatt med seg fødslen og, men jeg har sagt de får gi meg minst to uker etter fødsel å komme meg på. :p

Ser frem til å flytte inn i nytt hus og forhåpentligvis komme i orden før baby kommer :)

Jeg ser fram til å kunne få puste normalt. Lille ligger i tverrleie helt øverst i magen ober navelen min med rumpa rett under høyre pupp så klarer verken sitte rett opp eller ligge flatt. Er skikkelig tungt og puste. Håper h*n legger seg med hodet ned eller omså rumpa ned bare h*n flytter litt på seg.

Ser frem til skikkelig høst, kaldere vær, mørket, juleburs, kos med å lage julepakke lapper :P

Ser frem til å ha mamma et par dager på besøk her, få stelt i stand litt småting som hun skal hjelpe meg med.

Å sist men ikke minst, så ser jeg skikkelig frem til å kunne sette meg på hesteryggen igjen og slippe meg løs :D

Vis jeg skal prøve å tenke på noe annet enn babyen liksom :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ser frem til juletiden med et lite nytt familiemedlem. <3 Før det ser jeg frem til lange mørke høstkvelder i sofaen med mannen. Og resten av forberedelsene til den lille kommer. Og ikke minst julebrus, pepperkaker og mandariner! :D

Jeg ser frem til når vi er kommet ordentlig på plass i det nye huset, føles liksom ikke som "hjemme" enda!

Så gleder jeg meg til å begynne på babyrommet :)

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)

Åh, det var en koselig tråd! :-D
Er så utrolig mye å glede seg til, så her blir det å plukke ut det jeg kommer på i farten :-p Idag gleder jeg meg til å se Idol for meg selv med kakao og sjokolade <3 mens mannen er ute og forhåpentligvis snuppa i seng. Kvalitetstid med meg selv, hehe :-p Så gleder jeg meg til neste UL om 1 mnd og hilse på mini en gang til :-) Gleder meg selvfølgelig masse til å holde lille i armene mine om litt over 3 mnd, og er kjempespent på om det er gutt eller jente :-) Gleder meg til å feire første julen hjemme for oss selv for første gang :-)

Jeg ser fram til at vi er ferdig med å pusse opp stua :) også ser jeg frem å reise til skottland i helga med sambo - og mest sannsynlig tenerife i oktober. Også ser jeg frem til juletider og selvføølgelig babytiden! <3

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Ser frem til tilbygget på ca 40 kvm står ferdig , og til alt er klart til babyen kommer ❤️ og ser frem til å kunne trene skikkelig igjen og til julen sammen med familien ❤️

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Spenningen med de første riene!! :P og e så sjukt spent på om han e lik på storesøster og har like mye hår! :D

Sent from my iPad using BV Forum

Gleder meg masse til juletid med baby! Pynte min egen leilighet med juleting for første gang :D lage julekaker, julebrus, babyshower! Mørke høstkvelder med stearinlys og fyr i peisen! Polarekspressen og alene hjemme på film! Snø til jul hadde ikke gjort noe! Barnslig når det kommer til jul:) Håper de neste månedene fram til desember går fort!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ser fram til at vi er ferdig med å pusse opp stua :) også ser jeg frem å reise til skottland i helga med sambo - og mest sannsynlig tenerife i oktober. Også ser jeg frem til juletider og selvføølgelig babytiden! <3

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
God tur :D

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Foruten om babykos og sånt da :P

Akkurat nå ser jeg frem til at mitt splitter nye bad står ferdig om 4 uker, også ser jeg VIRKELIG frem til at julebrusen kommer i butikken <3 :D den pleier vel komme i oktober, så er ikke lenge til nå :P Også jo, ser jeg frem til lørdag, da har jeg bursdag og sambo har bestilt massasje-time til meg :D
Da er det bare å signere..

-Venter på nytt bad.. starter føeste uka i okt...
- julebrus!!!!! (Hvis jeg klarer å drikke det. Savnet å drikke brus. Prøvde i dag.. funket fortsatt mega dårlig. Hikker før jeg er ferdig med en slurk xD helt latterlig)
-bursdag i dag og fått spa behandling på farris bad!

Hærlig med høst!

Så flott tråd!
Jeg ser frem til å dra på hytta til helga, (nær hverdagsglede).
Gleder meg til masse deilig elgkjøtt etter jakta.
Gleder meg til permisjon starter.
Da tror jeg også at jeg skal unne meg litt julemarsipan, som jeg må overse ett par mnd først.
Så gleder jeg meg til å bli ferdig med fødsel, så jeg vet litt mer hvordan desember blir:)
Og så gleder jeg meg til å se reaksjon når guttungen skal få nytt rom.

Gler meg til kjæresten kjem heim frå 4 veker i Bangladesh på jobb. Og så gler eg meg til vi skal på kjærestetur til Bergen med hotell, show og 3D-ul :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Ser frem til å kunne puste normalt igjen, Jule og adventstiden sammen med barna.
Julebaksten og som flere har nevnt julebrusen :P
Ser også veldig frem til en hverdag med forhåpentligvis mindre smerter i bekkenet enn jeg har nå :D
Er så mye man kunne ha skrevet. Men jeg gleder meg veldig til at den lille skal komme til verden så jeg blir ferdig med å grue meg til fødselen :)

Ser fram til at Lille Trill kommer ut i Desember. Ser fram til å se mannen min som nybakt spedbarnspappa <3
Ser fram til forelesning med Per Fugelli i neste uke.
Ser fram til bassengtrening om noen timer.
Ser fram til konfirmasjon til helga :)

Back
Topp