Hva ser du fram til med fødselen?

*hage*

Gift med forumet
Hva er det du gleder deg til/er spent på når du skal føde? Å møte den lille er en selvfølge, sleng på andre ting:)

Jeg gleder meg nok en gang til å kjenne på den enorme mestringsfølelsen det er å klare å få ut det barnet. Jeg gleder meg også til å, forhåpentligvis, kicke ass på de smertene som kommer på. Krysser fingrene for at lystgassen er like god venn denne gangen som de to forrige.

Også gleder jeg meg til den følelsen at "nå er vi i gang". Altså å kjenne på de første riene.

Gleder meg til å se om fødsel blir lik som førstemann eller om det blir stor forskjell :p håper det går raskere nå :D også blir det spennende å se om lystgass fungerer for det turte jeg ikke prøve sist gang :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg også til å komme i gang, og til å endelig finne ut hvordan det kjennes med rier. Annet enn det, og å hilse på mini pluss få tilbake kroppen, så er jeg mer spent (på en nøytral-positiv måte, tror jeg). Spent på kjemien med personalet, hvor vondt gjør det?, hvor lang tid vil det ta, hvor "smooth" vil det gå... Det blir en interessant opplevelse som jeg ser frem til! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når alt setter igang, å kjenne på det! :)
Og etterpå å få kroppen min igjen...!!

Blir deilig å bli lettere igjen. Ellers gleder jeg meg til storebror skal treffe lillesøster. Selve fødselen håper jeg går fortere enn med første. Gleder meg til alt, og mest av alt til følelsen av at det er overstått, det er herlig!

Har ingen forventning til fødselen, håper bare det går smooth, ingen komplikasjoner for verken meg eller babyen :)

Men jeg gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet, få bort den tunge magen, møte prinsessa mi og bli kjent med henne, og ikke minst komme meg i form igjen :)

Jeg gleder meg til å få det overstått. Har hatt 2 lange og vonde fødsler tidligere, men håper jo på at denne blir kortere og lettere.
Gleder meg også til å få kroppen min tilbake igjen. Er lut lei av å ikke kan bevege meg normalt pga bekkenløsning og bekkenlåsning. Skal nyte den første trilleturen:D

Jeg gleder meg til den spenningen når det starter, og til å se hvilken jordmor jeg får, og hvor fort det går denne gangen.

Back
Topp