Hva ser du etter i en partner?

87'modell

Forumet er livet
Utseendemessig og personlighetsmessig...

Jeg liker menn som kan gro et "ordentlig skjegg," altså ikke langt, men tett og ikke skabbete. :p
Pene øyne og gjerne en sterk kjeve, og et pent smil.

Intelligens og humor er viktig, og selvfølgelig at han er snill.
Noe av det mest sexy med mannen min er at han er en god far, og at han har gode verdier. :)

(De samme verdiene gjelder for kvinner, men fysisk er det jo noen kvaliteter som utgår, f.eks. skjegg. :P)

Last edited:
Fine øyne, snill og god :)

Utseendemessig vanskelig å si. Har ikke noe bestemt "smak". Men skyr unna folk som jeg føler ikke ser snill ut:hilarious: Personlighetsmessig rolig og sosial person. Med masse humor :D

Utseendemessig foretrekker jeg menn med brede skuldre og den V-formen :angelic: Personlighetsmessig så liker jeg en mann som er trygg på seg selv, tillitsfull og omsorgsfull. Det viktigste i en partner tenker jeg at vi har like verdier og holdninger. Og så er jeg så heldig å ha funnet nettopp den mannen :happy:

Utseende så sier mine venninner at jeg liker «boylook» men av erfaring så faller jeg for kjemi. En med Glimt i øye, liker smilehull, og selvfølgelig at de smiler med øynene når de smiler. Personlighetsmessig så går det nok på at man har like verdier, humor står høyt og intelligens, men liker også en dybde så man forstår andres situasjon selv om man ikke har opplevd det selv. Snill men ikke en som gir etter på alt, men som står på sine prinsipper om det et viktig for han. At personen får meg til å føle meg trygg og at vi gir det begge trenger tilhverandre er vel viktigst.

Utseendemessig; høy og atletisk.
Personlighet: humoristisk, leken, intelligent, snill.

Alle menn jeg blir tiltrukket av/vært i forhold med har smilehull[emoji848]

Utseendemessig så liker jeg bredskuldrede menn med V formen, fine øyne og pene hender (av alle rare ting).

Personlighetsmessig er jeg svak for menn som er trygge på seg selv, vet hva de ønsker seg i livet, har lun humor og er ærlige og omsorgsfulle. Kjemi og like verdier er for meg viktigere enn utseendet.

Slik som mannen min ser ut: høy, mørkt hår, grønne øyne, kan gro skjegg ( elsker tredagersskjegg på mennxsmile5), at han er en god far, tørr å drite seg ut og ikke tar seg så høytidelig, tørr å vise følelser og så er han i mine øyne sexy, hehe :happy: Sånne kriterier jeg så etter da jeg var singel og så etter en potensiel kjæreste, og han hadde `alt`i mine øyne :)
Men har alltid vært svak for menn med brunt/ mørkt hår , og aldri falt for noen på min alder eller yngre ; bare eldre (helt ubevisst i grunn) , og min man er 7,5 år eldre enn meg :smug:

Utseendemessig er jeg svak for menn som er ordentlig maskuline, høyere og kraftigere enn meg. Men det er vanskelig å si så mye utover det, for det er så avhengig av personligheten.

Personlighetsmessig er det lett å sette opp en lang sjekkliste over alle standard-trekkene (smart, morsom, sjarmerende, felles verdier osv. osv), men jeg må si at listen nok har blitt enda lenger etter at jeg møtte Mannen min og han har vist seg å ha så mange sider og egenskaper som jeg ikke tidligere tenkte over, som jeg nå i tillegg ikke kunne tenkt meg å leve uten. Men kanskje noen av de tingene jeg før ikke tenkte på, eller de mest utypiske:

- Like ærlig og rett frem i kommunikasjonen som meg. Har ingen tid til "silent treatment" eller sjalusi-leker osv.
- Klarer å be om unnskyldning, og har evnen til å endre mening
- Stødig og trygg, min klippe i mine temperamentsutbrudd og drama-fakter
- Er komfortabel med å ikke alltid si noe, så vi kan være stille sammen og gjøre ulike ting i tosomhet.

Utseendemessig er jeg svak for menn som er ordentlig maskuline, høyere og kraftigere enn meg. Men det er vanskelig å si så mye utover det, for det er så avhengig av personligheten.

Personlighetsmessig er det lett å sette opp en lang sjekkliste over alle standard-trekkene (smart, morsom, sjarmerende, felles verdier osv. osv), men jeg må si at listen nok har blitt enda lenger etter at jeg møtte Mannen min og han har vist seg å ha så mange sider og egenskaper som jeg ikke tidligere tenkte over, som jeg nå i tillegg ikke kunne tenkt meg å leve uten. Men kanskje noen av de tingene jeg før ikke tenkte på, eller de mest utypiske:

- Like ærlig og rett frem i kommunikasjonen som meg. Har ingen tid til "silent treatment" eller sjalusi-leker osv.
- Klarer å be om unnskyldning, og har evnen til å endre mening
- Stødig og trygg, min klippe i mine temperamentsutbrudd og drama-fakter
- Er komfortabel med å ikke alltid si noe, så vi kan være stille sammen og gjøre ulike ting i tosomhet.

"Tosomhet," den likte jeg. :) Sånn har vi det her også. Veldig viktig for meg også de tingene du skriver, særlig den om å ikke holde på med "mindgames," og at h*n ikke trenger at ting pakkes inn. :)

De må ha skjegg. Gjerne helskjegg, det er mest sexy. Men velstelt.

Personlighet så må de være intelligente, snille og empstiske, og ha nerde-hobbyer, være flinke til å uttrykke seg, gode til å lytte, være nysgjerrige og se nytten i læring for læringens del.

De må ha skjegg. Gjerne helskjegg, det er mest sexy. Men velstelt.

Personlighet så må de være intelligente, snille og empstiske, og ha nerde-hobbyer, være flinke til å uttrykke seg, gode til å lytte, være nysgjerrige og se nytten i læring for læringens del.
Og de må tåle at jeg er poly. Jeg har ingen interesse av et monogamt forhold.

Glimt i øyet, pent smil og maskulin :)

En som gjør at jeg føler meg trygg og sett, morsom (gjerne både grov humor og galgenhumor), omsorgsfull og ertete/leken :)

Back
Topp