Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Personlighetsmessig så liker jeg en mann som er trygg på seg selv, tillitsfull og omsorgsfull. Det viktigste i en partner tenker jeg at vi har like verdier og holdninger. Og så er jeg så heldig å ha funnet nettopp den mannen 
), at han er en god far, tørr å drite seg ut og ikke tar seg så høytidelig, tørr å vise følelser og så er han i mine øyne sexy, hehe
Sånne kriterier jeg så etter da jeg var singel og så etter en potensiel kjæreste, og han hadde `alt`i mine øyne 
Utseendemessig er jeg svak for menn som er ordentlig maskuline, høyere og kraftigere enn meg. Men det er vanskelig å si så mye utover det, for det er så avhengig av personligheten.
Personlighetsmessig er det lett å sette opp en lang sjekkliste over alle standard-trekkene (smart, morsom, sjarmerende, felles verdier osv. osv), men jeg må si at listen nok har blitt enda lenger etter at jeg møtte Mannen min og han har vist seg å ha så mange sider og egenskaper som jeg ikke tidligere tenkte over, som jeg nå i tillegg ikke kunne tenkt meg å leve uten. Men kanskje noen av de tingene jeg før ikke tenkte på, eller de mest utypiske:
- Like ærlig og rett frem i kommunikasjonen som meg. Har ingen tid til "silent treatment" eller sjalusi-leker osv.
- Klarer å be om unnskyldning, og har evnen til å endre mening
- Stødig og trygg, min klippe i mine temperamentsutbrudd og drama-fakter
- Er komfortabel med å ikke alltid si noe, så vi kan være stille sammen og gjøre ulike ting i tosomhet.
Og de må tåle at jeg er poly. Jeg har ingen interesse av et monogamt forhold.De må ha skjegg. Gjerne helskjegg, det er mest sexy. Men velstelt.
Personlighet så må de være intelligente, snille og empstiske, og ha nerde-hobbyer, være flinke til å uttrykke seg, gode til å lytte, være nysgjerrige og se nytten i læring for læringens del.