Hva ser dette ut som jenter??

Batmor

Flørter med forumet

*Borte*

hm... Sånt hadde Simen en gang. Men det gikk over til dagen etter. Han virket ikke syk eller noe..
Hvordan er det med Sebastian?

Atopisk eksem slo meg...

Ellinor får slikt utslett av Melk og Ull

atopisk eksem kanskje??

Syntes han bare blir verre og verre jeg....=( 
Helsesøstra oxo sa atopisk eksem,og datra mi hadde det da hu var lita,så er nok det Sebastian oxo har... [:(]  
Virker tydelig plaga av det...er misfornøyd og vrir seg mye når han ligger på ryggen og klør seg til blods i ansiktet...har hatt på han votter nå i det siste...både på dagen og natta [:)]   Jeg bruker ikke ull på han nå...og vasker bare med blenda. Smører han morgen og kveld og etter behov...

Så utrolig kjedelig...og stakkars lille guttekroppen!   Får vondt i mammahjertet mitt :(

ORIGINAL: Batmor

Syntes han bare blir verre og verre jeg....=( 
Helsesøstra oxo sa atopisk eksem,og datra mi hadde det da hu var lita,så er nok det Sebastian oxo har... [:(]  
Virker tydelig plaga av det...er misfornøyd og vrir seg mye når han ligger på ryggen og klør seg til blods i ansiktet...har hatt på han votter nå i det siste...både på dagen og natta [:)]   Jeg bruker ikke ull på han nå...og vasker bare med blenda. Smører han morgen og kveld og etter behov...

Så utrolig kjedelig...og stakkars lille guttekroppen!   Får vondt i mammahjertet mitt :(

Kansje en kortisonkur må til?

Uff! Håper det blir bedre veldig snart [;)]

akkurat sånn så mathias ut før vi dro til legen!
han har atopisk eksem.
fikk mildison vi skulle smøre han med i en uke, + blåbad.

nå smører vi med aderma exomega og mildison når det trengs..

Ja,smører med Aderma Exomega jeg oxo....håper den hjelper litt snart. Har bare smørt han i noen dager nå...
Skal ringe legen imorra jeg,og høre om en sånn kortison salve.... 
Men virker som eksemet blusser opp når han spiser og akkurat har spist.... tenkte kanskje melk allergi?  Men legen sa at di ikke testa det på så små barn...at vi måtte vente til han var 9 mnd +  .... ? 
Syntes jo dette var litt rart...

Minibønna :  Hvordan gjorde du det med Ellinor?  Med testing osv? Måtte du mase mye på legen osv?

Tusen takk *sue [:)]  
Håper han blir bedre snart

Minibønna :  Hvordan gjorde du det med Ellinor?  Med testing osv? Måtte du mase mye på legen osv?

De tester ikke så små barn, vi gikk ut i fra symptomer og når de oppsto!

Men hun hadde jo kolikk, eksem som kom ofte under mating, vond mage osv osv. lista er LANG!

Okei =)  Takk for svar Minibønna [:)]  
Godt det går bedre med Ellinor nå da...hu er jo kjempe skjønn [:)]   

Satser på at Sebastian blir bedre snart han oxo [:D]

ORIGINAL: Batmor

Okei =)  Takk for svar Minibønna [:)]  
Godt det går bedre med Ellinor nå da...hu er jo kjempe skjønn [:)]   

Satser på at Sebastian blir bedre snart han oxo [:D]

jeg har smurt på den dexsem kremen noen ganger, det funker!

fåes på apoteket, lukter litt sterkt,men jeg kunne bruke den sa de!

Prøv den

Takk for tips =)
Er det noe som kan funke,så skal jeg gå til innkjøp av den :)  

Jo,Alexandra var født med utslett...hu hadde det fram til hu var ett par år,vokste det fra seg da :)  Heldigvis!
Ikke hatt noenting siden da...og det er jo ca 4 år siden [:D] 

Ser ut som Sebastian oxo har det ja... :(  Og han har over hele kroppen,bortsett fra beina.... 
Skal ringe legen,så vi får noe som kan ta det verste oxo får vi bare smøre med Aderma Exomega ellerno etterpå :)  Som MammaSN skreiv [:)]

Takker Heart [:)]

Back
Topp