Hva ser dere minst frem til?

Bekkenløsningen... Hadde det med forrige, alle ga meg opp.. Og sannsynligheten for å få den tilbake er jo ganske stor..

Kvalme, bekkenløsning/låsning, lite overskudd, mye blodprøver og mange legebesøk (pga høyt BT), bli stor som en elefant og mye vann i kroppen!!!!
He he! Er ikke så mye som er sjarmerende hos meg, men ELSKER følelsen av at det lille nurket vokser og sparker inni magen min :D Også er det verdens beste premie etter 9mnd <3

mer kvalme, tett nese, halsbrann og uendelig mange doturer iløpet av natten, men det er sååå verd det :)

Hvis det blir noenlunde likt sist (noe som det jo slett ikke trenger å bli) ser jeg minst frem til kvalme og oppkast, åreknuter/hemoroider og symfyseløsning. Men som dere sier; det er jo så absolutt verdt det i lengden når man vet hva som venter i andre enden:)

Bekkenløsning... Og at jeg sikkert legger på meg like mye som sist, slutta se på vekta når jeg hadde gått opp 40 kg.. Men alt d positive veier opp for det negative heldigvis:-)

Bekkenløsning :( Har ikke vært så veldig plaget på dagtid tidligere men veldig på natta, får ikke sove og kjempe smerter hver gang jeg skal snu meg i senga.

Vekta!

Det å sove dårlig pga stor mage og kun to sovestillinger! Ellers gruer jeg meg til første do besøk etter fødselen. Au! Nr to altså... Au au au

Halsbrann.

var veldig heldig sist og hadde utrolig lite plager, men var slitsomt å såve dårlig på nettene etterhvert som følge av få og onde stillinger i lengden og dobesøk.

Etterrier, såre bryster pga ammingen, den første tiden med mindre søvn og renselsen.

Det er så mange som sier halsbrann her og ja jeg er en av de som er ekstremt plaget med det... Men mitt beste tips er flytende gaviscon. Forrige sv.skap gikk det ned fem slike flasker.

Jeg gruer meg veldig til bekkenløsninga, og da spesielt det å ligge i senga om natta, snu seg rundt, og komme seg opp på do i løpet av natta. var 100 % avhengig av hjelp da.. ellers så gruer jeg meg til halsbrannen og etterriene! men gleder meg mest av alt! :)

vekta og svangerskaps diabetesen..måtte forvente at den kom denne gangen også...

Kynnerne!!! sist hadde jeg regelmessige vonde kynnere i 20 uker..var meget plagsomt og slitsomt...

Å skulle være konstant kvalm og spy, men har sluppet billig unna til nå :-)
Sovestillinger når magen blir stor !

Morkakeprøve i uke 12, for å se om fosteret er levedyktig pga. arvelig genfeil. Om den går bra skal jeg takle det meste annet med et stort smil.

Back
Topp