Hva ser dere mest frem til?

Grisaiboka

Glad i forumet
Jeg føler det er så mye tråder her som foluserer på hva man gruer seg til, hva som kan gå feil, osv.

Jeg som førstegangsgravid føler at jeg helller vil høre om hva som er positivt med å gå gravid enn hva som er negativt :)

Jeg gleder meg selvfølgelig til å hilse på denne klumpen, men jeg gleder meg også til å fortelle det til venner og familie, få mage og ... Det er sikkert mange flere ting, men hva vet jeg? ;) (også selvfølgelig til å ha kommet seg over de tolv ukene...)

hva gleder du deg til? :)

kommer over de første 12 ukene, forhåpentligvis få en positiv opplevelse på tidlig UL, få bekreftelse på KS dato, , kjenne spark og naturligvis det første møte med babyen :)

Hehe, følte meg litt truffet da jeg igår postet en link til "morsomme" ting ved å være gravid, da først og fremst for å prøve å få opp litt liv her inne:)

Selvfølgelig er det det viktigste å se fram til alt det fantastiske, og det jeg først og fremst gleder meg til (foruten å få h*n i armene) er å kjenne de herlige sparkene<3 Gleder meg også til UL.

Jeg gleder meg til å høre hjerteslag, til å se h*n på ul, til å kjenne spark.

Jeg gleder meg til å føde, jeg fikk et sinnsykt adrenalinkick sist, og tenkte at dette kunne jeg gjort igjen i morgen!

Og sist, men ikke minst, så gleder jeg meg å ta med en fersk baby hjem, som er bare vår.
:love7

Gleder meg til magen, sparkene, hjertelyden, UL og få vite om det er lillebror eller lillesøster. Gleder meg fødselen i håp om at den blir like bra som forrige gang. Gleder meg til å ha på kjole i sommer og vise fram kulemagen <3

Gleder meg til å komme over uke 12, til første ordentlige UL der jeg forhåpentligvis får se at alt er i orden :) , kjenne bevegelsene og sparkene, til å glede meg, planlegge, kjøpe babyklær, til spenningen når det nærmer seg termin og ting kan skje når som helst, og selvsagt til alt etter nurket er kommet ut ;) Ett år fri! :D

Jeg gleder meg til å høre hjerteslag, gå på ul og forhåpentligvis få vite kjønnet. Jeg gleder meg til å se magen vokse, og å kjenne liv :) Jeg gleder meg veldig til å fortelle de to andre barna at de skal bli storebrødre, og det å se spenningen og forundringen i øynene deres mens magen vokser :) Jeg gleder meg til å se på barnevogn, barnesete, klær, alt! :)

Masse, masse å glede seg til! :D :D

Gleder meg først til å komme over 12 uker,høre hjertelyd,ul,kjenne h*n sparke og lage liv,fortelle det til HELE verden :D Handle inn alt som skal handles inn,se magen vokse og ikke minst holde h*n i armene mine :D

Gleder meg masse til å få stooor mage, alle milepælene gjennom sv.skapet, fødselen og ammestundene :)

Gleder meg til å høre hjertelyden, dra på ul, kjenne sparkene for første gang. Og ikke minst til fødselen!!! Og permisjonstiden :)

Ååå det er så mye jeg gleder meg til!
Ul, spark, sommer og akkurat passe gravid, møte lillebrøster, snuse på ny baby igjen, all kosen, kjøpe inn litt nye ting når vi finner ut hvem som befinner seg i magen.. Finne litt fint mammatøy, da jeg har gitt bort alt sammen.. Trodde ikke jeg skulle gjøre dette igjen jeg.. Alt blir liksom bonus, for jeg var så sikker på at det ikke ble flere babyer i dette huset..

Jeg gleder meg til veldig til de fine ammestundene. Det gikk så fint sist gang, så håper det gjør det denne gangen også. Nå er det først bare til å glede seg til å komme til de magiske 12 ukene <3

Jeg gleder meg veldig til jeg har passert uke 12, ellers gleder jeg meg masse til svangerskapskontroller, ultralyd, vite kjønn, handle inn ting til babyen, fortelle det til alle sammen og kjenne alt livet i magen! Jeg gleder meg faktisk litt til fødselen også selv om jeg ikke hadde en veldig positiv opplevelse sist :-)

Gleder meg til alt, utenom bekkenløsningen som sikkert kommer;) gleder meg veldig til 12 uker, og å fortelle det til folk og fe;)

Gleder meg til voksende mage, første spark, starten på fødselen og selve fødselen, gleder meg til ul, til å få møte huleboeren. Gleder meg til det er offisielt å kunne si at jeg er gravid selv om vi ikke har jobbet veldig hardt for å holde det skjult.

Jeg gleder meg sååååå til å få litt mage! :-D

Kjenne spark :)

De første dagene hjemme <3 og første gang sambo holder babyen! Det tror jeg blir et sterkt øyeblikk for meg, siden dette er vårt kjærlighetsbarn!

gleder meg sånn til de herlige sparkene:-) gleder meg til fødselen og den følelsen når jeg har fått lille nurket i armene <3 åååå! må tiden gå fort :D

Back
Topp