Hva ser dere mest frem til med å få barn?

Spent-mamma :)

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg gleder meg til å holde noe så nydelig som jeg og mannen min har skapt i sammen, gleder meg til å se henne vokse opp, gleder meg til morsdag hvor jeg får noe hjemmelaget av henne i gave og så mye mer :)
Dere som allerede har barn fra før vet vel litt mer hva det er å se frem til ;)

Å bli ferdig med å være gravid er min egne egoistiske grunn til å glede meg. Men gleder meg til den tøffe hverdagen der alt består av litt kaos og myyye kjærlighet. :-)

Åh, ja! Gleder meg til å få kroppen min tilbake :) slippe å tisse hele tiden, kvalme, vaging, konstant sliten og kunne ta på meg strømpebukse og ta av støvletter uten hjelp :P

Gleder meg så innmari til å holde, lukte på og bli kjent med lillesøster<3

Først og fremst gleder jeg meg egoistisk nok til å få tilbake kroppen min, ellers til en helt ny hverdag med mye morro, helt sikkert mye styr og litt frustrasjon og en hel haug kjærlighet :) gleder meg til alle de små øyeblikkene som å kle på han, ta bilder av han, filme han når han prøver å spise selv, skifte bleie, holde han, trille tur med han og sambo og bare bli en liten familie <3 og å handle til han når han er med, ikke minst når han går ved siden av og finner ting han selv vil ha eller peker eller ja :')

Jeg gleder meg så mye til å se lille gutten, ligner han på meg eller pappan sin?! Gi han masse kjærlighet og oppmerksomhet. Føler jeg gleder meg til alt fra å skifte bleier til å se han sove søtt i vogna når vi er på trille tur. Aaaaah det blir så herlig:p Skal ikke si at jeg ikke gleder meg til å få tilbake kroppen min og gjøre harde trenings økter og yoga headstands igjen også:Heartred

Jeg gleder meg så mye til å se lille gutten, ligner han på meg eller pappan sin?! Gi han masse kjærlighet og oppmerksomhet. Føler jeg gleder meg til alt fra å skifte bleier til å se han sove søtt i vogna når vi er på trille tur. Aaaaah det blir så herlig:p Skal ikke si at jeg ikke gleder meg til å få tilbake kroppen min og gjøre harde trenings økter og yoga headstands igjen også:Heartred
Var på 3D ultralyd tidligere i uken, da kunne vi se at hun ligner på meg :) Jordmor kommenterte hvor lik meg hun så ut :) Men lurer fryktelig på hva hun har fått av far :)

Jeg gleder meg aller mest til å få henne i armene mine første gang:love017.

Så gleder jeg meg til å hente henne på morgenen og ha henne mellom oss i sengen og bare studere henne og nyte henne, kose med henne og stryke henne forsiktig til hun sovner igjen.:love7

Gleder meg til hver epoke vi går igjennom og skal nyte det til det fulleste ❤️

Jeg gleder meg sånn til de første dagene vi har med han. Da skal det bare være meg, han og pappaen på dagtid og bare han og meg på natta. Også gleder jeg meg veldig veldig til å ta han med hjem og se hvordan storesøsknene er med han.

Også gleder jeg meg til å nyte babylukt igjen. Og pludre på stellebordet. Og trille tur. Ja, det er mye jeg gleder meg til :D

Jeg gleder meg sånn til de første dagene vi har med han. Da skal det bare være meg, han og pappaen på dagtid og bare han og meg på natta. Også gleder jeg meg veldig veldig til å ta han med hjem og se hvordan storesøsknene er med han.

Også gleder jeg meg til å nyte babylukt igjen. Og pludre på stellebordet. Og trille tur. Ja, det er mye jeg gleder meg til :D
Åh, babyer lukter så godt!

Jeg gleder meg til å se at alt har gått bra med lille, og holde på å bli kjent med... har en sønn som sliter med en del ting, uten at vi vet hvorfor, og må innrømme å si jeg er redd for at det skal skje igjen! Legene sier det er minimal sjanse, men det lurer i bakhodet likevel!

Også gleder jeg meg til å få aldri være gravid igjen, og muligheten til skikkelige treningsøkter, og å ha muligheten til å ta meg en snus og ett glass vin

Jeg gleder meg til å se at alt har gått bra med lille, og holde på å bli kjent med... har en sønn som sliter med en del ting, uten at vi vet hvorfor, og må innrømme å si jeg er redd for at det skal skje igjen! Legene sier det er minimal sjanse, men det lurer i bakhodet likevel!

Også gleder jeg meg til å få aldri være gravid igjen, og muligheten til skikkelige treningsøkter, og å ha muligheten til å ta meg en snus og ett glass vin
Går nok bra! Krysser fingrene ;)

Er masse jeg ser frem til, men aller mest så ser jeg frem til at storesøster skal bli kjent med lillesøster, som er så høyt ønsket av ho<3
Og så gleder jeg meg veldig til baby kosen, og håper at lillesøster ikke har kolikk, sånn at vi får kost oss masse i babytiden denne gangen.

Jeg må innrømme at det jeg gleder meg mest til er når storebror skal møte lillebror <3 Han gleder seg så veldig og det skal bli helt fantastisk å se barna mine sammen og endelig innse at jeg er blitt tobarnsmamma <3 Fantastisk.

Jeg gleder meg aller mest til å "bli frisk" og bli meg selv igjen. Deretter gleder jeg meg til fangkos og trilleturer :-)

jeg gleder meg til å få lille sjarmtrollet opp på brystet, kjenne henne, lukte på henne <3 gleder meg til å ha henne i fanget og kose, trille turer, første gang jeg skal gi henne babymat, de søte grimasene :P stelle og dulle med lille prinsessa vår, og å introdusere henne for barna til sambo i sommerferien, når de er på ferie hos oss :D <3

det er så mye jeg ser frem til <3 bli mamma for første gang :D <3

Kjenner jeg får klump i halsen hver gang jeg ser på den lille vugga som henger ved siden av senga vår, tar opp en av de bittesmå plaggene, eller leser om barnemat og bleier.

Det er mye jeg tenker blir en utfordring, men ingenting betyr noe særlig når jeg tenker på å holde vårt lille mirakel i armene

Jeg gleder meg også til og få kroppen min tilbake, 9 mnd er lenge og dele kropp men så abselutt verdt det;)
Gleder meg til og se åssen han ser ut, kose, nusse, lukte på den fine babyen våres:) Håper alt er vell og att vi får en frisk gutt:)
Gleder meg til og ta med han hjem fra sykehus og gå sommeren i møte med alle gutta mine og kose oss :)

Back
Topp