Hva ser dere mest fram til mot fødselen ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hva ser dere mest fram til mot fødselen, og hva gruer dere dere mest til mtp fødselen og tiden etter ?

Siden eg ikke vet ennå om det blir vaginal fødsel eller ks, så må ev si at eg gruer meg faktisk tiø begge deler :P
om det blir ks så gruer eg meg litt til smertene i etterid. Er og veldig spent på hvordan ammingen vil gå denne gangen :)
Ser jo selvfølgeøig mest frem til å møte den lille :)

Ser mest frem til å møte lille, e sååå nysjerrig på hu! :)
Og så å kunne gå lange trilleturer uten kynnere og bekkenvondt! :P
Gruer meg kansje litt til smertene ved fødsel, men e mest spent! ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gleder meg til å møte lille sønn <3 Er i grunnen veldig klar!

Gruer meg, eller er veldig spent på, smertene, og er redd for rifter og sånne ting...

gleder meg til å se hvordan han ser ut . :) og hvor høy smerteterskel jeg har .. vet merkelig :P

håper det ikke blir ett lang drag av en fødsel .. håper å kunne klare meg uten smertestillende ..

Så får vi se :)

Jeg gleder meg til å hilse på den lille prinsessen som ligger inni der å se hvordan hun ser ut. Spent på om hun er lik på søsteren eller om hun er totalt annerledes. :)
Gleder meg også til å få kroppen min tilbake å begynne å trene igjen å få av meg en del av det ekstra som har kommet på. =)

Gruer meg til fødsel for hvis det blir vaginal fødsel (noe som det mest sannsynlig blir) så aner jeg ikke hva jeg går til. Hvis det blir ks så gruer jeg meg for jeg vet hvordan smertene er i ettertid å det tar så lang tid før man kommer seg skikkelig igjen.

Ellers så er jeg veldig klar for å få henne ut nå å fødsel må jeg igjennom uansett hvordan det blir så jeg må jo bare tenke positivt så går det nok bra! :D

Gleder meg også til alt :) Og om hun er lik sine søstre :D
Og en ting til, være alene etter fødselen og slappe av og kunne sove når bebisen sover midt på dagen ;)

Gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet :P Og å få hilse på den lille :)

Gleder meg til å se lillebror og at graviditeten er overstått:)

Gruer meg til selve utdrivningsfasen og til søvnløse netter i ettertid:P er veldig glad i nattesøvnen min:)

Jeg er såå nysgjerrig på hvordan han ser ut. Våre to barn er helt forskjellige. Ingen likhetstrekk og forskjellige farger. En lik på pappa og en på mamma. Så hvordan ser lillebror ut???

Gruer meg sinnsykt til etterriene :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er såå nysgjerrig på hvordan han ser ut. Våre to barn er helt forskjellige. Ingen likhetstrekk og forskjellige farger. En lik på pappa og en på mamma. Så hvordan ser lillebror ut???

Gruer meg sinnsykt til etterriene :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åååå.... Etterriene hadde jeg nesten glemt!!! Signerer den!!

Gleder meg til å vite kjønn og se hvordan hun/ han ser ut..

gleder meg til å se hvordan han ser ut . :) og hvor høy smerteterskel jeg har .. vet merkelig :P

håper det ikke blir ett lang drag av en fødsel .. håper å kunne klare meg uten smertestillende ..

Så får vi se :)
Samme her..

♡♥snart mor til to♥♡

Gruer meg til evt smerter i tiden etter fødselen, hadde noen tøffe uker sist pga tangfødsel og vonde sting!!

Gleder meg masse til å møte lillegutt i magen, og ikke minst til å se første møte mellom storesøster & lillebror <3

Gleder meg veldig til å ikke være gravid lenger! Få tilbake kropp, form og energi. Gleder meg til å bli kjent med den lille og til all kosen den første tiden. Jeg gleder meg til spenningen når det begynner å sette i gang, den fasen før riene blir ordentlig vonde og du er helt smertefri mellom dem og det har gått opp for deg nå, NÅ skjer det! :-) Gruer meg til evt revning. Det er egentlig det eneste jeg aktivt gruer meg til. Og litt til manglende nattesøvn og all bekymringen. Men håper på å være litt mindre bekymra denne gangen siden man tross alt har litt erfaring.

Gleder meg til å lette litt på vekta og bekkenet. Gleder meg til å treffe lillegullet. Gruer meg til den første tiden etter fødsel.. Hatt "mer" vondt etter fødselen me begge 2, så tenker det blir slik nå også.. Gruer meg også litt til å kjøre inn rutine på den minste, i forhold til de andre 2... Men gleder meg til det meste:)
Fødselen gruer jeg meg ikke til. Har noen tanker bare:)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Gleder meg veldig til de første timene etter fødselen, når roen kommer og man får tid til å bli kjent med den lille. Gleder meg også veldig til storesøstrene får hilse på for første gang :)

Gruer meg litt til møtet med barnelegen på sykehuset en ukes tid etter fødsel. Da får vi vite litt mer om hva konsekvensene vil bli i forhold til babyens problemer med den ene nyren. Håper vi slipper operasjon.

Jeg gleder meg vannvittig mye til å hilse på lillesøster, og ikke minst til å sitte/ligge og kose med henne. Jeg gleder meg ikke fullt så mye til selve fødselen og fødselssmertene, men det spiller ingen rolle så lenge jeg får holde babyen min rett etterpå.

Back
Topp