Hva ser dere frem til?

Jeg gleder meg til :
Legetime på tirsdag
Privat UL den 28.sept.
Ordinær UL, der vi forhåpentligvis får vite kjønn
Studietur til London med praksisplassen i november
Jul, elsker julen, syns det er en veldig koselig tid, og med masse god mat
Begynne å få skikkelig babymage, og ikke bare blubbemage
Kjenne spark
Begynne på min ordentlige arbeidsplass igjen i januar etter 4 mnd praksis
Handle babyting
Å få babyen i armene mine :) :)

Ting jeg ser frem til.... 

- Først så ser jeg frem jeg  høst kos inne. Levende lys, fyr i peisen og inne kos med gutten min. 
- Gleder meg til jeg er 12 uker 27.september :-) 
- Gleder meg til vi skal på en liten ferietur til østlandet. Treffe familie og fortelle den gode nyhetene til  resten der borte. ;-) 
- Ordinær ultralyd 10.november. 
- Så gleder jeg meg masse til jul og feire 3 årsdagen til  Eiriken. Elsker jul, pynte til jul, feire jul, julekalender og masse kos. 
- Så er det bare sjarmør etappen til lille babyen kommer i april 

åå koselig med en gledesegtråd!

Hmm, hva gleder jeg meg til?

*Annonsere svangerskapet! jeg har så lyst å si til alle: jeg er gravid, se på meg, er jeg ikke fin og gravid og heldig? Foreløpig bare sagt det til svigers og venninnene mine. 
*Dra på bryllupsreise i november. Gifta oss 6. august og kunne ikke ta reisen med engang pga at mannen tar videreutdannelse, men i novembver drar vi på bryllupsreise til tyrkia :D
*Til første jordmortime. Blir flott, med en jordmor det virker som jeg kommer til å like, og som begynner i helt nytt senter hvor alt kommer til å være fint og nytt!
*Til ordinær UL. Det føles ut som om det er hundre år til... gleder meg til å få vite hva vi har der inne! Vi fulgte alle kjerringråd i boka for at det skulle bli jente denne gangen... tenk om det virka?
*Jul! Tror denne jula blir bedre enn forrige jul. Gleder meg til å skrive julekort og pakke inn julegaver.
*Fødselen - ja, vet mange gruer seg. men gleeeder meg jeg! Forrige gang ble jeg snytt for hele fødfselen, men denne gangen vil jeg klare det selv. 
*Barselstiden. Tenk, med førstemann var jeg bare opptatt av å gjøre ting perfekt (husstell osv) og koste meg alt for lite i barselstida. Denne gangen skal jeg jammen kose meg masse med den bittelille... nyfødte er de jo bare i noen uker... babyer blir de jo for alltid :|

Så koselig trå :)

Jeg gleder meg til første jordmor time på fredag
Gleder meg til ordinær UL og få vite om det blir gutt eller jente
Gleder meg til JUL elsker julen, vi skal feire jul i det nye huset vårt :) det blir kos
Gleder meg til vi har fortalt det til svigers, gruer meg forferdelig til å si det til dem, tror ikke de blir noe glade.
Gleder meg til barseltiden, kunne ønske jeg kunne vært hjemme med mini i 7 mnd i strekk, men det kan jeg ikke ettersom samboern ikke kan ta 3 mnd sammenhengende, så vi må dele den opp. 
Gleder meg til Snuppa får barnehageplass på Nesodden dit vi skal flytte.  

Back
Topp