DK82
Forelsket i forumet
Hvordan ser dere for dere at den første tiden blir? Jeg har hørt så mange forskjellige versjoner. Alt fra at det ikke ble som forventet pga amming og depresjon - til en idyllisk tilværelse hvor alt går som smurt. Jeg liker å forberede meg på alle mulige scenarier, så jeg ikke får sjokk :P Håper alt går som det skal, at det blir naturlig ganske raskt og at vi koser oss glugg i hjel i stedet for å stresse over alt det nye :-)Lykke'i'magen skrev:
Jeg tenker likt som deg. Drømmer om fantastisk idyll der alt går som smurt, til å se for meg at det kan bli kolikk, våkenetter og jeg ikke orker treffe andre folk.
Aaaner ikke hvordan det egentlig kommer til å bli, mest sannsynlig noe midt i mellom :)
Tenker også litt på hvordan jeg kommer til å føle meg etter fødselen, om jeg kommer til å ha noe vondt fra den og hvor sliten jeg kommer til å være pga den. Og lurer litt på hvor følsom jeg kommer til å være.
Håper virkelig amminga kommer til å gå greit. En venninne gjorde meg nylig obs på at det faktisk kan gjøre vondt, det var noe jeg ikke hadde tenkt over før.