Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det var det jeg sendte inn sist gang også i 2009 og da gikk det helt fint å bare sende kopi av helsekortet men kan ringe dem å spørre for sikkerhetsskyld vet det er mye info dem ikke trenger der, men det driter jeg iFor å få engangsstønad fra nav sendte jeg inn kopi av helsekortet, det gikk greit Men til søknaden til sambo (han skal ta over hele permisjonen) så sender jeg bekreftelse fra jordmor Vet noen ikke har fått godkjent kun kopi av helsekortet, men det fikk jeg både denne gangen og sist gang Men greit med eget skriv fra jormor. Helsekortet inneholder jo mye opplysninger nav ikke trenger
Mener det var det jeg sendte inn sist gang også i 2009 og da gikk det helt fint å bare sende kopi av helsekortet men kan ringe dem å spørre for sikkerhetsskyld vet det er mye info dem ikke trenger der, men det driter jeg i
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Snakket med nav og det holdt ikke å sende inn kopi av helsekortet -.- .... teit... det holdt sist gang jeg skulle ut i perm... men samma det, nå er iværtfall bekreftelse fra lege ettersendt Rart nav har forskjellige "regler" rundt om i landet..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app