Hva sendte dere inn som terminbekreftelse?

Spiramin

Forelsket i forumet
Altså med søknaden til nav.. jeg sendte bare en kopi av svangerskaps papiret legen fører på hver gang jeg.. holder det vel?:p står jo "termin etter oul" der.. eller fikk dere lege/jordmor til å skrive en egen bekreftelse?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg spurte legen om det, og fikk et skriv der det sto at hun bekreftet at jeg var gravid og hvilken termin jeg hadde, med hennes underskrift osv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror du skal sende med bekreftelse fra jordmor eller lege. Så ville ettersenet dette:)

Fikk legen til å skrive en bekreftelse for terminen :)

JM skrev en bekreftelse på termindato

For å få engangsstønad fra nav sendte jeg inn kopi av helsekortet, det gikk greit :) Men til søknaden til sambo (han skal ta over hele permisjonen) så sender jeg bekreftelse fra jordmor :) Vet noen ikke har fått godkjent kun kopi av helsekortet, men det fikk jeg både denne gangen og sist gang :) Men greit med eget skriv fra jormor. Helsekortet inneholder jo mye opplysninger nav ikke trenger :D

Sende bekreftelse fra jm. Har villet fått jm eller lege til å skrive en slik bekreftelse til deg, og ettersende den til NAV.

For å få engangsstønad fra nav sendte jeg inn kopi av helsekortet, det gikk greit :) Men til søknaden til sambo (han skal ta over hele permisjonen) så sender jeg bekreftelse fra jordmor :) Vet noen ikke har fått godkjent kun kopi av helsekortet, men det fikk jeg både denne gangen og sist gang :) Men greit med eget skriv fra jormor. Helsekortet inneholder jo mye opplysninger nav ikke trenger :D
Mener det var det jeg sendte inn sist gang også i 2009 og da gikk det helt fint å bare sende kopi av helsekortet:) men kan ringe dem å spørre for sikkerhetsskyld :) vet det er mye info dem ikke trenger der, men det driter jeg i ;) :D

Mener det var det jeg sendte inn sist gang også i 2009 og da gikk det helt fint å bare sende kopi av helsekortet:) men kan ringe dem å spørre for sikkerhetsskyld :) vet det er mye info dem ikke trenger der, men det driter jeg i ;) :D

Det dreit jeg i også! :D Ville få søknaden i vei asap, og helsekortet har man jo for hånden! :D

Det går helt fint med kopi av helsekortet, slik du har gjort :) Imidlertid anbefales en egen bekreftelse skrevet av jm eller lege, -men kun fordi du da ikke sender fra deg en haug med annen personlig informasjon.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spurte på Nav og dei sa det holdt med helsekortet, trengte ikkje ettersende bekreftelse fra jordmor

Snakket med nav og det holdt ikke å sende inn kopi av helsekortet -.- .... teit... det holdt sist gang jeg skulle ut i perm... men samma det, nå er iværtfall bekreftelse fra lege ettersendt :p Rart nav har forskjellige "regler" rundt om i landet..

Jeg sendte inn kopi av helsekortet, og har fått svar fra NAV om at alt skal være i orden :)

Snakket med nav og det holdt ikke å sende inn kopi av helsekortet -.- .... teit... det holdt sist gang jeg skulle ut i perm... men samma det, nå er iværtfall bekreftelse fra lege ettersendt :p Rart nav har forskjellige "regler" rundt om i landet..

Irriterende at de praktiserer forskjellig... Men flott at du har fått det utav verden! :)

Back
Topp