Hva sender dere med til bhg i forbindelse med bursdagsfering?

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Mina blir 4 år på tirsdag, så jeg tenkte å lage fruktpinnsvin[;)] Håper det faller i smak!! Barnehagen hun går i nå er sukkerfri.

jeg tror jeg gjør det veldig enkelt i år jeg, og sender med en pakke med ispinner... om ikke det er igjen mye kake etter selskapet på søndagen. Til August tenkte jeg å prøve muffinsene til... Almyrida, var det hun som la ut sånne muffinser som man kunne variere sånn?

ORIGINAL: lenemor

jeg tror jeg gjør det veldig enkelt i år jeg, og sender med en pakke med ispinner... om ikke det er igjen mye kake etter selskapet på søndagen. Til August tenkte jeg å prøve muffinsene til... Almyrida, var det hun som la ut sånne muffinser som man kunne variere sånn?

Mener det var Almyrida ja[:)] Må tenke litt annerledes når det skal være sukkerfritt[8D]

Vi tok ikke med noe! I vår bhg ønsker vi ikke at foreldrene skal ha med noe, det er fordi noen foreldre har mulighet til å ta med mye og andre ikke. SÅ da ble det ingenting! Barnet blir i fokus i bhg.

Hos oss ordner barnehagen med det.. Ungene får velge mellom is, sjokoladekake eller gele tror jeg.. Og det er bevisst fordi det har vert så stor forskjell på hva foreldrene har tatt med.. Noen hadde ikke med noenting.. [8|]

Her slipper vi å tenke på det - de pleier å ha popcorn og så får bursdagsbarnet sitte med krone[:)]

I fjor hadde vi med gele og vaniljesaus!
Men i år har frøkna bestemt att hun skal ha med seg is[:D]

Her bruker barnehagen å ordne med alt. De lager enten pizza eller pølse eller ett eller annet som barnet velger. Så får de krone og sanger og jeg vet ikke hva. Veldig artig.[:D]

Vi slipper å ta med noe selv, men om vi absolutt vil, så få vi selvfølgelig lov [;)]
De kan velge mellom sjokoladekake, gelé, is og vafler tror jeg det er .
Og så får de jo krone, blir kledd som prins eller prinsesse, blir sunget for
og de skyter raketter. De storkoser seg masse [:D]

Her er det barnehagen som ordner slikt. så barna får velge mellom fruktspyd, en type frukt eller smoothi.
Fruktpigsvin hørtes veldig godt ut.
Ellers så kan jeg anbefalle ost og sinkemuffins.

Nora går i en sukkerfri bhg.
Barnehagen lager smoothies til alle
bursdagsbarna, så det er veldig greit.
Vet Nora liker det veldig, så hun gleder seg til det.

Sender ikke med noe, bhg ordner fruktsalat eller smootie. Bursdagsbarnet får velge hva de skal ha, og i tillegg får de velge et eventyr som skal leses[:)]

Back
Topp