Hva savnet du av utstyr med førstemann?

Morsom tråd!

Vi hadde ikke stellebord. Det savnet vi ganske fort. Fikk først et fra noen naboer, men det måtte stå på stua. Det endte med at vi fikk en møbelsnekker til å snekre et som faktisk passet på det lille badet vårt. Det ble en dyr affære, men for oss var det verdt det.
Vi savnet også en skikkelig vugge. Vi skaffet en etter hvert, men rett etterpå begynte babyen å snu seg så vi fikk nesten ikke brukt den.

Babycall har vi nesten ikke brukt, vi kunne helt klart hatt en enklere modell.
Bedside crib brukte vi, men har solgt den og jeg er usikker på om jeg ville kjøpt det igjen. Stresset så mye med den sprekken mellom vår og babyens seng selv om vi forsøkte å feste den i sengen på et utall måter
Andre ting vi så og si ikke har brukt: Stokke Tripp Trapp stol, uro til å feste på senga, spedbarnsinnlegg i plast til badekar, armringer til bading.

Hvis vi får et barn til ønsker jeg:
- En kjempestor lav seng vi kan samsove i
- Bh som man kan feste pumpe i
- Newborn set til barnestol slik at babyen kan sitte sammen med oss ved måltider
- Kanskje amme/samsovingsmadrass
- Teste ut elektrisk barnevogn
- Håper det kommer en god og trygg løsning for å beskytte barn i vogn mot luftforurensning
 
Savnet:

- Elektrisk barnevogn (spesielt på vinterstid)
- En fin babycall som faktisk funker. Kjøpte to som gikk i stykker kjapt - og den ene var virkelig dyr
- Babynest
- Ammepute

Brukte ikke:


- Vognpose som også kan brukes i bil (populært kalt "bilstolpose" hvis man skal tro dette nettstedet? Er det forskjellig fra vognpose?) Aircondition i bilen klarte fint å varme opp lillegutt.
- Bæretøy
- Pulk. Vi trodde vi kom til å gå mer på tur enn vi gjorde. Og det var en DYR investering. :/
 
Back
Topp