Hva savner du nå?

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Noe spesiellt du savner da det går mot lysere tider og blir lettere ute?

Kanskje vært en slik tråd før også?

Idag kunne jeg hodt tenkt men en øl/ ett glass hvitvin, en røyk og spekemat ute i sola! Åh, det hadde vært så godt nå :) men får vente til neste år og ta litt da, forhåpentligvis en liten en i vogna :)

Idag kunne jeg hodt tenkt men en øl/ ett glass hvitvin, en røyk og spekemat ute i sola! Åh, det hadde vært så godt nå :) men får vente til neste år og ta litt da, forhåpentligvis en liten en i vogna :)
Og nei, jeg er ikke en av de som røyker sammen med små barn bare så det er sagt ;)

savner å se tynnere ut :P rakk ikke å gå ned de siste 5 kg etter sist graviditet, før jeg ble gravid igjen :( :P

Savner spekemat! Og rødvin tipper jeg hadde smakt fortreffelig i dag... :p

Skulle gjerne tatt en kald øl nå ;) også brie ost har jeg lengta etter lenge.. Men nyter heller å kjenne små spark i magen :D

helt klart spekemat og en øl eller et glass vin

Ser de fleste her "savner" øl og spekemat.. såå glad jeg ikke liker noen av delene :P så slipper jeg å gi det opp og savne det :D :P Hurra for å ikke være "normal" :P haha

Jeg vil ha en Øøøøøøøøl!!!! :p hihihi Men aller helst egentlig litt bedre form og energi hadde vært flott ;)

Jeg også savner et kald pils i sola!
Og en røyk hadde ikke gjort meg noe..
Eller glass vin for så vidt.
Spekemat er også noe jeg savner veldig! Også er det jo viktig å få i seg salt når det er så varmt, men vanskelig å finne erstatning for spekematen som jeg i ugangspunktet er så glad i.
Men men.. Neste sommer :)

Det ble plutselig sommer, og jeg oppdaget at alle somerklærne mine fra i fjor er ALT for store :p Det er pinse og ingen klesbutikker åpne, så det skulle jeg gjerne hatt :p

I går da lillemor og jeg var hos svogeren min hele dagen og kvelden, fristet det veldig med et kalt glass hvit vin i sommer sola. :p

Også savner jeg mannen min litt da :p Han har forlatt meg en uke, til fordel for stefaren min, england og fotballkamp :p Men, han fortjener det så sinnsykt, så det skal gå bra ;)

Min livrett er honningmelon og serranoskinke. Det savner jeg veldig nå. Ellers har jeg det ganske greit i forhold til mat. Drikker lite alkohol og er ikke-røyker, så jeg skal klare meg. Men jeg savner også muligheten til å ta sklier og dra på tivoli faktisk. Tror det er mest fordi jeg vet at jeg ikke kan gjøre det. Hver sommer drar vi til et badeland i nærheten av der vi ferierer, og i år skal vi bo midt i et. Men det er jo mest moro for unga, så snuppa mi' får det nok fantastisk :-)

Kunne godt tenkt meg en glass rødvin eller en kald smirnoff ice og en røyk på terassen i kveld... bah.. hehe :)

Ser de fleste her "savner" øl og spekemat.. såå glad jeg ikke liker noen av delene :p så slipper jeg å gi det opp og savne det :D :p Hurra for å ikke være "normal" :p haha

Enig med deg :) Liker heller ikke øl eller spekemat, så savner fint lite :) Noen klær som passer (må visst på shopping ;)) kanskje ;) Og ikke vann i kroppen ;)

Enig med deg :) Liker heller ikke øl eller spekemat, så savner fint lite :) Noen klær som passer (må visst på shopping ;)) kanskje ;) Og ikke vann i kroppen ;)

hehe bra det ikke bare er meg :D :P deilig å ikke ha vann i kroppen, har heller ikke det..og hadde ikke det i de andre gangene jeg fikk gravid heller :) men ifjord gledet jeg meg til denne sommeren, for å kunne bruke de vanlige klærne mine som jeg ikke fikk brukt, pga graviditet :P så sitter jeg her i år å, med like stor mage :P haha får ta det neste år da ;)

Back
Topp