Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva savner du mest med å være gravid?/Hva kommer du til å savne?
Sitter her og ser på tv og koser med den lille foten som stikker ut rett under mellomgulvet mitt <3 Det er så koselig. Det kommer jeg til å savne, for det er så spesiellt!
Ja, magen og det å kjenne spark. Vært så greit å være gravid og for en gangs skyld her i livet vært stolt av magen. Nå er det tilbake til deigmage og å prøve å skjule den... :/
Må være helt ærlig. Jeg savnet aldri magen eller å kjenne sparkene etter forrige graviditet. Nå er jeg 39+4 og tror ikke jeg vil savne å være gravid igjen etter denne ungen er født heller.
Kommer til å savne magen faktisk. Spark og bevegelsene. Det husker jeg at jeg savnet skikkelig forrige gang. Litt ekstra rart siden dette mest sannsynlig blir siste graviditet og.
Ingenting! Kanskje spark etterhvert, men må si at jeg NYTER dagene nå som han er ute fra magen. Men så har jeg vært veldig kvalm, kasta opp nesten hver dag, veldig mye vann i kroppen og bekkenlåsning.
Nyter han og livet mye mer nå som han er ute enn når han var i magen. Gleder meg så til våren og kunne begynne å trene igjen. Hurra!!
Savner absolutt ingen ting med å være gravid! Forrige gang savnet jeg sparkene, men nå synes jeg bare det er deilig å slippe å kjenne spark. Godt å få kroppen min for meg selv synes jeg!
Definitivt sparkene, og kanskje magen. Var ikke så glad i å ha en mage som var i veien konstant (er bl.a. veldig glad for at jeg kan få på meg sko og sokker uten store problemer), men kommer nok til å savne det å kunne være stolt av magen
Kommer til å savne magen og sparkene. Ellers er jeg glad jeg nesten klarer å kle på meg selv. Klarer ikke kle på meg sokker helt enda, men regner med det kommer seg relativt kjapt.
Lite, men savner magen å kose med og romsteringen av baby inni der... Men igjen godt den er borte og godt å ha tilbake kroppen, så litt sånn bittersøtt
Nesten helt enig savner kun kontrollene hos jm fordi hun behandlet meg som et menneske, ikke et menneske son er døden nær supertrivelig jm, savner henne.. Utrolig engasjert dame med bein i nesa
Ååh savner sparkene aller mest ❤
Men savner faktisk også det å sitte å stryke hånda over kulemagen
Uff, litt vemodig at dette var siste gang :s
Blææh, fikk ikke tid til å "bli lei" av magen denne gangen :/
Skulle kose oss i jula og slappe av, var ferdig med innspurten på jobb og julehandelen var i boks, sambo starta perimsjon med 1åringen -vi skulle virkelig slappe av og nyte den siste tiden...men nei slik ble det jo så absolutt ikke da Felix hadde heeeelt andre planer