Hva savner du å kunne spise eller drikke?

Øl, vin, spekeskinke og snus. Snusen savner jeg nok mest for jeg var ganske avhengig har jeg skjønt nå i graviditeten :facepalm:
 
Jeg har lyst på italiensk pizza med parmaskinke :D
Og nystekt brød med salami og majones :love017
 
Rødvin, øl, blodig biff, salami og roastbiff! Gleder meg til fødselen er over og jeg kan spise Big Bite med roastbiff eller brødskive med jubelsalami:rolleyes:
 
Snus og vin/cider. Mest snus! Og den må jeg vente med enda en god stund. Blir vel amming i et år og :p får bare være tålmodig :)
 
Alt det gravide blir anbefalt å ikke spise, er det trygt å spise når vi ammer?
Ja :) Bortsett fra nikotin og alkohol da. Da blir det en ny greie derimot, med «hva reagerer babyen på? Hva gir magevondt og ikke?» Veldig individuelt hvor mye folk må kutte ut her.
 
Spekeskinke, champagne, øl... nå skal det sies at jeg faktisk spiser noe spekeskinke, men kun hvis den er produsert i Norge- da er den trygg etter hva jeg har skjønt :)
 
Salami på brødskiva og spekeskinke på brødskiva . Lager det til dattera mi noen ganger og lukten er ren tortur
 
Medium stekt biff
Norske jordbær og bringebær og annen frukt/bær, uten å måtte skylle først
Roastbiff
 
Signerer denne :D parmaskinke som legges på etter steking er best :D
Jeg var ute og spiste pizza med parmaskinke til lunsj tidligere i svangerskapet. Da var det en ung servitør og muligens en urutinert kokk. For i følge dem, så er parmaskinke "selvfølgelig varmebehandlet, for den er jo kokt" . Bare så dere vet det liksom. Haha.. Jeg sendte pizzaen tilbake og ba dem ta den en runde i ovnen, jeg. Tror de kanskje burde lest seg litt opp på hva spekeskinke egentlig er.. o_O
 
Jeg var ute og spiste pizza med parmaskinke til lunsj tidligere i svangerskapet. Da var det en ung servitør og muligens en urutinert kokk. For i følge dem, så er parmaskinke "selvfølgelig varmebehandlet, for den er jo kokt" . Bare så dere vet det liksom. Haha.. Jeg sendte pizzaen tilbake og ba dem ta den en runde i ovnen, jeg. Tror de kanskje burde lest seg litt opp på hva spekeskinke egentlig er.. o_O
Jeg spiste pizza med parmaskinke på toppen, og kom ikke på det før pizzaen var borte :dead: men regner med at det gikk bra :)
 
Jeg spiste pizza med parmaskinke på toppen, og kom ikke på det før pizzaen var borte :dead: men regner med at det gikk bra :)
Tror heller ikke det hadde vært krise om jeg hadde spist den. Men jeg syntes det var passe latterlig at de stod på sitt om at den var kokt og fikk det til å fremstå som om jeg var helt på jordet :p
 
Tror heller ikke det hadde vært krise om jeg hadde spist den. Men jeg syntes det var passe latterlig at de stod på sitt om at den var kokt og fikk det til å fremstå som om jeg var helt på jordet :p
Ja det er jo så mange som ikke har peiling :rolleyes:
 
Definitivt brie på kjeks, og rødvin! Og tunfisksushi. Spiser ikke så fryktelig mye kjøtt lenger, men tar jo det jeg får servert, og er litt lei av å trenge å undersøke så innmari nøye hva jeg får på forhånd. Pålegg som roastbiff og fenalår er jo noe jeg gleder meg til å unne meg innimellom igjen.
 
Savner spekeskinke mest av alt, salami på brødskiva og en iskald øl
 
Back
Topp