Hva savner du å kunne spise eller drikke?

Jeg savner å spise spekemat, brie og andre type oster. Og ikke minst en medium - biff. Også har jeg savnet å kunne ta meg en kald øl i sommer (alkoholfri er ikke det samme)! Vi drikker svært sjeldent til vanlig, men nå som jeg ikke kan så har jeg veldig lyst på.
 
Mårrpølse :sad010 Det er nok det som frister aller mest. Ikke superglad i alkohol, og den alkoholfrie hvitvinen er like god som den jeg kjøper til vanlig, så det har ikke vært noe tap i det hele tatt :p
 
Spekemat til rømmegrøt, trønderfår på nystekt rundstykke! Skal ha med meg et spekelår i fødebagen på sykehuset!
 
Gullsalami på knekkebrød :rolleyes:
Også savnet jeg å ta en koseøl når vi var i syden.
 
Gullsalami! Og spekeskinke sammen med manchego..

På de varme kveldene ute på terrassen har jeg også savnet et glass iskald rosévin :rolleyes:
 
Spekeskinke, blåmuggost, brie, salami, øl, vin... :meh:
 
spekeskinke og det å kunne ta seg et glass rødvin på lørdagskvelden. Ellers savner jeg ikke noe :) Jeg har bestilt lefse med spekeskinke, egg, avokado, salat, agurk og paprika til etter fødsel :hilarious:
 
Jubelsalami. Brie. Spekeskinke.
Vin med alkohol, og å kunne smugrøyke til :hilarious:
 
Snus. Øl. Tuborg med lime (ja jeg maser om den enda). Dansk salami. Medium biff. Har savnet spekemat i sommer.
Og den beste; morfin :hilarious:
 
Last edited:
Min berømte rusbrus (ja, jeg elsker div. rusbrus og er stolt av det :hilarious:Gæmlisungdom!), av og til litt vin. Westfalerskinke til eggerøra. Og medium stekt kjøtt, selv om jeg ikke spiser biff så ofte ellers heller :) Og kanskje en liten festrøyk :p Men det går kanskje ikke som mat/drikke....:D
 
Min berømte rusbrus (ja, jeg elsker div. rusbrus og er stolt av det :hilarious:Gæmlisungdom!), av og til litt vin. Westfalerskinke til eggerøra. Og medium stekt kjøtt, selv om jeg ikke spiser biff så ofte ellers heller :) Og kanskje en liten festrøyk :p Men det går kanskje ikke som mat/drikke....:D
Det går under mat. Sunn mat. Det er jo ikke noen kalorier :hilarious:
 
Spekemat! Store planer om å ta med en pk mårpølse i fødebaggen!
 
Som mange andre sier, spekemat og mykoster <3 og å drikke kaffe uten å bare kjenne det bitre. Og ja, et glass eller to med vin! Men er mest maten jeg savner.
 
Savner alt av spekemat, røkt fisk, all type ost jeg ikke kn spise nå, spesielt blåmuggost og medium rå biff og øl til maten!:)
 
Salamie og brie, på en og samme skive! Brie med honning og spekeskinke. Et glass rødvin eller en iskald crabbies på fredagskvelden. Så mye koffein jeg orker på en dag :) Gleder meg generelt til å bli kvitt denne ekle smaken i munnen.
 
Spekemat og diverse muggoster, og krabbe! Kan spise det hvitekjøtter da, men liker godt de fylte krabbe skjellene de har i butikken nå:nailbiting:
 
Back
Topp