Hva savner du å kunne gjøre?

Er det noe jeg savner må det være en skikkelig god hjemmebrygga øl :) og spekeskinke. Kan jo ikke spise noe kjøttpålegg føler jeg :(
 
Savner å kunne spekemat! Det et det jeg normalt lever på, og nå når jeg er så dårlig savner jeg det veldig!

Savner å klare å være i fysisk aktivitet, for jeg kjenner på psyken og humøret at jeg har fått nok av sofa og å strebe meg gjennom en dag i sosiale lag/med familien.

Savner å kunne stå i dusjen å dusje av meg helt ferdig før jeg får blodtrykksfall og blir dårlig slik at jeg må "kaste" meg ut av dusjen.

Og så savner jeg å kunne sove naken!
 
Jeg leste litt når jeg Google roastbiff i dag at så lenge det er fryst først så går det bra! Gjaldt også spekeskinke salami og svartpølse! Her skal det gjøre plass i frysen!
 
Og det er bare semisant, for det tar bare toxoplasmose, ikke listeria. Så den sjangsen tar jeg ikke, selv om den er liten på roastbiff fordi det bare sutter på utsiden av kjøttet, ikke inni der det er rått, men straks det er skåret er problemet der, potensielt.

Nei, men i janaur skal jeg ha spekematfest. Jeg skal ha vårt hjemmelagede fenalår, jeg skal ha strandaskinke og jeg skal ha strandamør, skåret tykt! Det lukter bare såååååå godt å gå fordi ver den ligger i butikken. Det slet jeg ikke med i Bergen med de to første, for det fanstes bare vacuumpakket, men her selges det jo i løsvekt... såååå mye bedre, sååååååå godt.... og så helt klart det jeg skal leve på den første tiden etter baby er ute! SPEKEMAT!

Det har jeg hatt bestilling på med de to første også. Med eldste den dagen jeg kom hjem fra sykehsuet, yngste er født hjemme så jeg fikk det servert på senga bare en times tid etter at hun var ute.
 
Savner salanipølse, var på messe og måtte snike til meg en bitteliten smakebit. Savner ikke sånnsett å drikke, men det hadde gjort seg med en bailyes med belgisk sjokolade.. Og jeg savner kjeks med brie og annen ost med et lite glass hvitvin til! Eller hvitvin til reker!
 
Jeg savner brie og spekemat! Og å kunne ligge på magen å sove :/
 
Jeg klarer enda å sove på magen, men det går mot slutten på det, ja...
 
Hvorfor ikke sove naken?

Savner å ikke vær så hormonell:p savner overskudd til familien å venner... Bare 1arb uke igjen i dette svangerskapet ;) 4uker campingferie er godt for sjela og familien<3 så over på svangerskapspermisjon/penger... Da vil jeg nok savne gode snille arbeidskollegaene mine
 
Det er ganske ubehagelig å sove naken når man har masse utflod ;)
Særlig når den er brun.

Går konstant med truseinnlegg, dagene det kommer mest går jeg med bind.
 
Særlig når den er brun.

Går konstant med truseinnlegg, dagene det kommer mest går jeg med bind.

Ja jeg går også konstant med truseinnlegg, har slitt masse med uvi opp gjennom årene, så har ikke kommet unna truseinnlegg på mange år. Men kjenner at jeg gruer meg til det vil komme enda mer utflod sånn at jeg må gå konstant med bind. For det vet jeg kommer til å skje etterhvert.
 
Savner å ta et glass hvitvin eller en kald øl og spise spekemat :p.
 
Jeg savner brie, muggost og energi o_O har sååå mye jeg har lyst til å gjøre, men jeg må rydde huset først og siden energien er totalt borte så blir det vel kun med ryddingen tenker jeg..:rolleyes:
 
Det er ikke lurt å lese alt som blir skrevet her! Magen skriker etter biff, salami og spekemat :(
 
Back
Topp