Hva savner du å kunne gjøre?

Jeg savner spekemat, spesielt kryddersalami! Jeg savner også p ikke være kvalm og uggen, og den tidligere energien min. ;)
 
åååååå, leste hele tråden her... oi, savner så mye: en god treningsøkt (blir dårlig bare man går opp trapper) jeg også:-( , serrano skinke og all slags spekemat, oster (selvfølgelig de av fyfy sorten...), iskaldt glass vin i sommervarmen, savner også å være frisk og nyte svangerskapet: er forts sykt uggen og kvalm og null energi ;-)
 
Savner helt utrolig spekeskinke!! Det er ikke sommer uten "søyll" (flatbrød knekt i småbiter med kulturmelk på) og småstrimla spekeskinke til!!:( Også kunne jeg tenkt meg muggost på pizzaen... Alkohol savner jeg ikke, drikker Munkholm fatøl i sola - funker som bare det som erstatning til vanlig øl!;)
 
Savner helt utrolig spekeskinke!! Det er ikke sommer uten "søyll" (flatbrød knekt i småbiter med kulturmelk på) og småstrimla spekeskinke til!!:( Også kunne jeg tenkt meg muggost på pizzaen... Alkohol savner jeg ikke, drikker Munkholm fatøl i sola - funker som bare det som erstatning til vanlig øl!;)
Men skal det ikke være greit med muggost på pizzaen da?? Da blir den jo varmet nok opp...!
Eller har jeg bommet helt.........?!?
 
Gjennomvarmet er det ok, ja.
 
Spekemat, skikkelig sex og litt champagne :p Og jeg sniker fra februar og er ikke litt på vei en gang hahaha! #gravidtilevigtid
 
Savner ikke noe sånn helt spesielt, men må innrømme at det var rart å Være edru I 25 års dag. Savner ikke alkohol, men akkurat den feiringen skulle jeg ønske jeg kunne Være mer delaktig I :) tips til alkoholfri vin: Ame` fra helsekost.

Savner også sex. Null sex på 10 uker...min feil, men føler meg elendig og ikke lysten I det hele.
 
Alkohol! :( men drikker alkoholfri øl da. Men utrolig kjedelig å være den eneste edru
 
Savner vel ingenting. Kanskje spekeskinke. Men det er ikke så.farlig. spist så mye siden i fjor sommer at der holder nok frem til fødselen. Hehe. Men blir nok verre når vi er på ferie og går forbi en sånn bil som selger der.
 
Savner overskudd!
Til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen!
Savner og ha det rent og ryddig, det bare hoper seg opp og jeg orker ikke ta det!

Så har jeg så lyst på spekemat, spesielt typ strandaskinke, kan spise en pakke:p

Savner og et iskaldt glass pepsimax, som jeg vet jeg kan drikke, men som jeg bare blir kvalm av nesten bare å skrive!
 
Back
Topp