Hva savner du å kunne gjøre?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Ja som overskriften sier, hva savner du å kunne gjøre? Som du ikke kan nå?
 
Jeg savner vel mest det å kunne ligge naken :p
 
Drikke hvitvin og Prosecco nå som det er sommer. Det plager meg ikke veldig altså, men det hører liksom med når man spiser reker eller en frisk salat om sommeren.

Drømte faktisk i natt at jeg hadde drukket et glass Prosecco og et glass med noe sterkt, fordi jeg hadde glemt at jeg var gravid. Etterpå var det full panikk!
 
Jeg drikker ikke noe særlig, men savner vin så fort jeg ikke kan få det :p Er også helt på knærne etter en sjokolade jeg kun får tak i i sverige/danmark med rom-krem, og den tør jeg heller ikke spise nå.. Snøfrisk på ritzkjeks og sommerklær som passer ;)
 
Jeg drikker ikke noe særlig, men savner vin så fort jeg ikke kan få det :p Er også helt på knærne etter en sjokolade jeg kun får tak i i sverige/danmark med rom-krem, og den tør jeg heller ikke spise nå.. Snøfrisk på ritzkjeks og sommerklær som passer ;)
Snøfrisk på ritz er vel ok?
 
Drikke hvitvin og Prosecco nå som det er sommer. Det plager meg ikke veldig altså, men det hører liksom med når man spiser reker eller en frisk salat om sommeren.

Drømte faktisk i natt at jeg hadde drukket et glass Prosecco og et glass med noe sterkt, fordi jeg hadde glemt at jeg var gravid. Etterpå var det full panikk!

Har hatt sånne drømmer jeg også, er helt pyton altså! Blir jo helt manisk :p
 
Savner å finne på ting, være aktiv, er så dårlig enda at jeg tilbringer mesteparten av tiden i sofan, savner å jobbe, savner såklart ALT man ikke kan spise når man er gravid, selv om jeg ikke pleide å spise alt det før, savner å ha sex, lysta forlot kroppen min da jeg ble gravid, så her kan vi telle på en finger hvor mange ganger vi har gjort det etter det :eek:
 
Sove en hel natt uten forstyrrelser!
 
Savner spekemat til rømmegrøten, tørr cider til rekene, deilige oster, joggeturer og milkshake med kaffe og baileys :p
 
Back
Topp