Hva savner dere akkurat NÅ?

Hvorfor har du vært på obs? Håper alt er bra [emoji173]️

Var på vekstkontroll på mandag, viser seg at babyen har vokst ganske mye på tre uker (fra 11% + til 25% +). Så ble satt opp til glukosebelastningstest morgenen etter. Hadde også med urinprøve og skulle måle BT. Var noe utslag på protein i urinen og blodtrykket var 160/102. Så ble lagt inn for blodprøver for svangerskapsforgiftning og sjekk av blodtrykket fler turer på kvelden. Blodtrykket sank riktignok når jeg fikk slappa av litt og blodprøvene viste ingen tegn til svangerskapsforgiftning!
Fikk ta glukosetesten oppe på føden, og den viste 9,1. Grensen for svangerskapsdiabetes er 9,0. [emoji27]

Men alt er bra. Fikk reise hjem igjen når resultatene var klare og jeg hadde snakket med endokrinolog. Men resten av kontrollene mine skal skje ukentlig på føden frem mot fødsel!
 
Søvn, og å vere tilbake til mitt normale eg. Lite søvn og hormontroll gjer sitt til at eg ikkje føler meg som noka supermor eller Supersamboer om dagen...
 
Savner å føle meg vel....for lite søvn, kvalme og oppkast nesten hver dag...
Skal på julekonsert i kveld. Her ligger jeg stup dårlig og greier ikke gjøre noe for familien på lille julaften. Det er skikkelig æsj!

Håper jeg kan få med meg konserten i kveld og at jeg slipper være dårlig i morgen sånn at jeg kan være mamma for småen på julaften i hvert fall.
Har noen gode dager innimellom.
 
Back
Topp