Hva savner dere å spise?

Salami og mør :):) biffen spiser jeg ikke blodig, men heller ikke helt gjennomstekt, gjør de noe skal tro? Er jo ikke god når den er brun liksom :p

Jeg savner sushi, er frem og tilbake om det går an å spise det. Legen min sa nei så da hører jeg på henne.

Min sa at man kunne spise sushi, og jeg elsker der. Har ikke prøvd det enda, er usikker jeg også. Jeg savner spekemat :)

Min sa at man kunne spise sushi, og jeg elsker der. Har ikke prøvd det enda, er usikker jeg også. Jeg savner spekemat :)

Hate at legen min sier noe annet enn andre. Det er andre ting hun sier som andre sier imot :(
Kan ikke alle leger vær enige og si det samme?

Hate at legen min sier noe annet enn andre. Det er andre ting hun sier som andre sier imot :(
Kan ikke alle leger vær enige og si det samme?

Enig med deg, de kunne holdt seg til samme mening. Min sa at man kunne spise sushi, men man må holde seg unna tunfisk :)

Ja men tunfisk sier alle tror jeg, de har så masse giftstoffer. Men synes at det er rart at det går ann og spise tunfisk på boks. Det skal vist ver trykt.

Jeg savner sushi, er frem og tilbake om det går an å spise det. Legen min sa nei så da hører jeg på henne.
Jeg fikk et gult gravid hefte av jordmor og i den står det at gravide kan spise sushi, men bør unngå rå tunfisk...

kommer mest av alt til å savne spekemat til sommern...

har et par ganger spist svartpølse og salami... når alt annet bøy i mot så tenkte jeg at det heller var bedre med det som fristet istedetfor ingen mat

Jeg holdt meg unna i første trimester, men spiser sushi av laks nå.

Savner egentlig mest å spise kun fisk, kjøtt, nøtter, bær og grønnsaker. Det kan jeg jo trygt gjøre, men jeg blir dessverre skikkelig uvel av det :( Kroppen krever liksom usunne raske karbohydrater som ris, havregrøt, knekkebrød etc.

Salami og jordbær!!!! Åhhh vann i munnen....

Jeg fikk et gult gravid hefte av jordmor og i den står det at gravide kan spise sushi, men bør unngå rå tunfisk...

Ja men vet ikke om jeg tør når legen sier noe annet :( Jeg var så glad når jeg leste at det var trygt (tror det var her på babyverden), men mannen min ville at jeg skulle dobbelsjekke med legen. Dumme lege som sa at jeg ikke kunne!

Fårepølse ååååå savner fårepølse :( :(

Men er det sonn at man kan fryse ned en pakke og avtine å så spise?noen som vet?
Isåfall er det det første jeg skal gjøre i morgen :D

Etter amming med sist barn ble jeg så sinnsykt avhengig av sjokolade. Men det har heldigvis roet seg nå som jeg er gravid, d gjorde d sist også, så det er ihvertfall hva jeg ikke savner. Men savner medium stekt biff også. Er ikke så gla i spekemat,fetaost osv.

Jeg skal ut å spise med vennegjengen på fredag på et "biffsted", de har så god biff, og alle andre kommer til å spise det :(

Back
Topp