Hva samler dere på?

sommerfugler85

Elsker forumet
kjøpte flere kokebøker i sta..også skulle jeg se igjennom alle kokebøkene jeg har her hjemme, også oppdaget jeg at jeg bor i et  kokebokbibliotek..og det værste er at jeg aldri bruker di, men kjøpe di det må jeg!!
Grovt regna så har jeg 15 kokebøker med kun sunn mat og en haug til med "vanlige" kokebøker..hohoho[:D]

En annen ting jeg samler på er joggebukser!!! Jeg har joggebukser i alle mulige varianter og farger etc...i hvert fall over 20 stk..og vurderte å kjøpe en til i dag[:-]

Den siste tingen jeg har litt samlemani på, er magebelter!!! I have tons og them!!! haha[:D] Sikkert et sted mellom 20-30 stk..

hva samler dere på for no rart da??? me wanna know!! hehe[:D]

Hybelkaniner!!

Eg og har masse kokebøker! Men for øyeblikket blir dei mest brukt til å bygge opp senga til Mali :-)

Ellers så samler eg ikkje på nåk.. eller, Lonely Planet bøker da..
Fra plasser eg har vore på.

Bøker...har også en del kokebøker men bruker jeg dem? Skjeeeeldent! + masse andre bøker da! Ikke for jeg samler men bare ha når jeg finner noe jeg vil lese. [8D]

Eg samler fåresten på Penger..

send gjerne så eg får fylt opp litt i samlinga mi..

Samler på dvd´er....

flere med kokebok mani her ja..det er bra!! 

Sko... og tv-serier, og Rocky bøkene... 

Jeg samler på onger[;)],
har fire og har steikanes lyst til å utvide samlinga,
kanskje til det dobbelte[:D]

Nei fra spøk til alvor,
samler egentlig ikke på noe annet enn gode venner[;)]

Samler på lys =S Har vell 2fulle STORE esker med stearinslys å andre sånne lys i alle mulig fasonger og farger :P
å når jeg var mindre, så hadde jeg sånn perm hvor jeg hadde klipt ut bilder av ALLE baby'ne i blader å aviser jeg så<3

Hobbystæsj!

Har sikkert 15 forskjellige hobbyer + matriell til hobby'ene [:-][8|][8D]

Men har man tid til det... Naaaaiiiii... [&o]

Søstra mi samler på frimerker. Helt seriøst. Hun er 21, og har verdens sykeste humor. En gang spurte hun et mannfolk på byen om han ville komme å se på frimerkesamlinga hennes. han trudde det skulle bli noe på han, men hun viste han frimerkene hennes hun [8D]

Vi samler på skittne klær og kopper har jeg funnet ut..... Sinnsykt så mye skittent vi har her!! jeg får noia!!!

ORIGINAL: Tessy_

Hobbystæsj!

Har sikkert 15 forskjellige hobbyer + matriell til hobby'ene [:-][8|][8D]

Men har man tid til det... Naaaaiiiii... [&o]

Akkurat dette jeg også hadde tenkt å skrive[8|] Alt innen scrapping og håndarbeide... MÅ få meg et hobbyrom å plassere alt på snart!

Back
Topp