Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Åja, da kan du ikke drikke i kveld da.. Testet positivt på julaften.. Han trodde ikke helt på det før jeg tok den digitale 3.juledag. Da gliste han og sa, vi skal jo ha beibis!
ha rikke fortalt det enda "fannt det ut idag", har hatt mistanke 1 uke, men klarte å vennte til idag med å teste Så blir nokk et lite sjokk for han ikveld når han kommer hjem fra skift Vi prøvde jo i hele fjor, men ingenting klaffa (utnom 1 SA).. så de siste 3 mnd har vi ikke prøvd heller
Stort glis : så herlig! Nå skjønner jeg hvorfor du ville jeg skulle stå opp nå. Jeg testet kl halv sju på morgenen siden jeg måtte på wc. Ville ikke vekke han så tidlig siden det var søndag og sovedag. Kl ti på ni klarte ikke jeg mer. Hadde da ordnet frokost og litt av hvert for å få tida til å gå. Fortalte min kjære at jeg var gravid mens vi satt og spiste Kunne ikke fått en bedre reaksjon.