Hva sa bf?

Laura

Glad i forumet
Jeg lurer på hva det første kjæresten din sa da du fortalte at du var gravid?=P

Jeg måtte le litt av min sambo bagge gangene.
I januar når jeg fant ut av det så sa han bare "jaha, det var jo lett" (klaffet på første forsøk)

Og denne gangen sa han "Jeg sa jo at jeg har super svømmere!"
Jeg var da sikker på at det ikke klaffet denne pp.. hehe

Noen som fikk noen fine komentarer?

Noe av det samme "jøss, gutta kan svømme jo". Satt på første pp.

Vi har prøvd lenge. Nå- denne siste pp'en sa han etter ene hanky pankyen- denne gangen gikk det. Så da jeg sa det var det'der ser du- det var jo det jeg sa'!

Her klaffet det også på første forsøk, etter jeg hadde fortalt det ble han helt satt ut, så sa han: er det helt sikkert da ? så sier jeg ja.. så sier han; jeg vet det er to streker, men den ene kan vel ikke bare bli borte, hehehe.. når det først gikk opp for han at en strek er en strek, ble han superhappy :)

Jeg fikk bare 'Ja, da fikk du det som du ville da'. Var ikke negativt ment altså, det bare at jeg er så utrolig glad i barn og hadde lenge ønsket meg enda en, mens han er ikke som oss mammaer :P

Min sa; "Flott, da blir det unge på selveste julaften da. Blir en fin jul" Det høres litt negativt ut, men han bare erta meg. Har termin 19 des, men jeg tror, som sist, at jeg kommer til å føde for tidlig. Sist kom baby`n vår en måned før termin. Bare alt går som det skal nå så... :):) 

"Oi det gikk fort", var første prøve pp'n, brukte 15 pp'r sist. Men ikke hoppet i taket noen av oss, hatt 3 sa før så har ett litt sistansert forhold til det foreløpig..

MidlertidigNick skrev:
Han fikk et lite fniseanfall så sa han "mmm pappa-****! Det liker vi" også gikk han og drakk cola og tok seg en snus

HAHA! Så vittig

"Du er produktiv du"...Det var det første han sa

Back
Topp